بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

جاده ساحلی در تنکابن احداث می شود

جاده ساحلی در تنکابن احداث می شود
تین نیوز

رئیس شورای شهر تنکابن، احداث جاده ساحلی را از مهمترین برنامه های آتی شوراهای اسلامی شهر تنکابن بیان کرد.

 

به گزارش مهر، تقی پزشکی درباره عملکرد شورای شهر تنکابن با بیان اینکه امکانات و اعتبارات باید به‌طور یکسان در  مازندران توزیع شود، درباره احداث جاده ساحلی در تنکابن گفت: به‌شخصه دوست داشتم این جاده زیبا و سازه‌های جانبی آن احداث می‌شد اما متأسفانه بنا به دلایلی این کار اجرایی نشده و از این بابت شرمنده مردم هستم و چنانچه در شورای پنجم حضورداشته باشم با جدیت این پروژه را پیگیری می‌کنم.

 

وی اظهار داشت: آغاز بکار دوره چهارم شورای اسلامی با بحران‌های زیادی ازجمله سیل و برف روبرو شد که بحران برف ۹۲ به‌تمامی زیرساخت‌های شهری آسیب جدی وارد کرد.

 

پزشکی بابیان اینکه دولت بودجه‌ای برای کمک به شهرداری نداشت و شهرداری باید از بودجه خود این آسیب‌ها را بازسازی می‌کرد، اظهار داشت: درآمد شهرداری‌ها هم به دلیل رکود اقتصادی حاکم بر کشور به‌شدت کاهش‌یافته و به همین سبب باوجود تلاش بسیار هنوز نتوانستیم برخی از این آسیب‌ها را ترمیم کنیم.

 

پزشکی ادامه داد: بااین‌وجود، اعضای شورای اسلامی تنکابن تلاش خویش را در جهت خرید ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات برف‌روبی معطوف کرده و با اخذ دو میلیارد تومان وام، این تجهیزات خریداری شد که اکنون می‌توان گفت شهرداری تنکابن از این منظر در بین شهرداری گیلان و مازندران برتر است.

 

وی بابیان اینکه در برف ۹۵ شهرداری تنکابن جهت ارسال تجهیزات خود به شهر رشت طی نامه‌ای به شهردار این شهر اعلام آمادگی کرد، خاطرنشان کرد: در برف ۹۵ با کمک این تجهیزات، مردم تنکابن خوشبختانه بی‌آنکه کوچک‌ترین زحمتی درزمینهٔ عبور و مرور بر روی دوششان بار شود، آن را پشت سر گذاشتند.

 

پزشکی بیان کرد: افزایش سرانه فضای سبز از چهار مترمربع به هشت متر، ساخت میدان شهدا و آسفالت، ترمیم و روکش خیابان‌ها و معابر ازجمله کارهایی بود که در کنار کارهای ریزودرشت دیگر در این دوره از شورای اسلامی انجام شد.

 

وی بابیان اینکه همراهی و هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی تنکابن در انجام امور شهری وجود دارد، گفت: درباره معضل زباله با رایزنی‌های بسیار، تفاهم‌نامه اولیه با سرمایه‌گذار خارجی منعقد شد اما با تعلل استانداری و مرکز نشینان این کارخانه که قرار بود به‌عنوان پایلوت در ایران برای نخستین بار در تنکابن اجرا شود، متأسفانه عقب ماند و این سرمایه‌گذار نخستین قرارداد خود را با شهر قزوین منعقد کرد.

 

وی درباره میزان درآمد شهرداری در سال گذشته افزود: در سال گذشته شهرداری تنکابن توانست به میزان مشخص‌شده دست یابد اما هزینه‌های بالای جاری شهرداری سبب شد تا کارهای عمرانی کمتری انجام شود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.