بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

راههای فرعی و روستایی کشور مورد توجه بیش از گذشته قرار می‌گیرد

از آنجا که براساس تجربیات طولانی لازم بود که بهره‌بردار و نگهدار از شبکه راههای کشور در یک واحد متمرکز و خدمات ارائه نمایند و با تلاش‌های انجام یافته مسیر قانونی ادغام حوزه راهداری با حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته مصوب و در کمترین زمان ممکن در واحدهای اجرایی و استانها این امر به خوبی صورت پذیرفت.

راههای فرعی و روستایی کشور مورد توجه بیش از گذشته قرار می‌گیرد
تین نیوز

عبدالهاشم حسن‌نیا معاون راهداری این سازمان با مهم‌ برشمردن نگهداری کل شبکه‌های ارتباطی بین‌شهری کشور به عنوان یک سرمایه ملی و ارزشمند اظهار داشت: از آنجا که براساس تجربیات طولانی لازم بود که بهره‌بردار و نگهدار از شبکه راههای کشور در یک واحد متمرکز و خدمات ارائه نمایند و با تلاش‌های انجام یافته مسیر قانونی ادغام حوزه راهداری با حمل‌ونقل جاده‌ای در سال گذشته مصوب و در کمترین زمان ممکن در واحدهای اجرایی و استانها این امر به خوبی صورت پذیرفت.

 

​به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حسن‌نیا با اشاره به بخش حدود 28 درصدی هموطنان ساکن در مناطق روستایی و اهمیت صنعت کشاورزی و جابجائی محصولات ، افزود: سیاست کلان و توجه وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بیش از 180 هزار کیلومتر راههای فرعی و روستایی با یک نگاه کاملاً تخصصی و حرفه‌ای ، حفظ و نگهداری مطلوب از این راهها بوده و است بدین جهت «دفتر نگهداری راههای روستایی و فرعی» در تشکیلات جدید پیشنهاد و مصوب گردید و ا مروز مدیرکل آن منصوب و مشغول به کار می‌گردد.

 

وی یکنواخت شدن وظائف جهت انجام و ارائه خدمات بهتر و برتر را در حوزه راهداری یک برنامه راهبردی دانست و گفت: تلاش برای آرامش و آسایش خاطر هموطنان  که ازراههای برون شهری تردد وسفرمی نمایند و افزایش ایمنی در راهها را علیرغم کمبود اعتبارات به عنوان یک سیاست کلی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادرات کل استانی تاکنون حاکم بوده و در آینده نیز با قوت ادامه خواهد یافت.

 

براساس این گزارش حیدر نوروزی که به عنوان اولین مدیرکل دفتر تازه تأسیس شده نگهداری راههای روستایی و فرعی منصوب گردید از برنامه‌های کاری خود گزارشی را ارائه نمود.

 

گفتنی است نوروزی مدیریت در ادارات کل راه و شهرسازی استانهای فارس، البرز و مازندران و همچنین معاونت عمرانی استانداری یزد را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.