بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

۴۰ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه روکش آسفالت می‌شود

۴۰ کیلومتر از راه‌های کرمانشاه روکش آسفالت می‌شود

مدیرساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در آستانه سفرهای نوروزی روکش آسفالت 40 کیلومتر از راه های استان انجام خواهد شد.
 
مهرداد آهکی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و شروع مسافرت ها در حال حاضر روکش آسفالت راه ها در چهار مسیر قزانچی به سمت کامیاران، کنگاور به سمت گردنه بیدسرخ، ماهیدشت به سمت چهار زبر و سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین در حال انجام است.
 
به گفته آهکی بهسازی و روکش این مسیرها به طول 40 کیلومتر در حال انجام است که پیش بینی می شود تا پایان سال 30 کیلومتر از آن انجام شود.
 
وی خاطر نشان کرد: خط کشی و نیز تابلوگذاری در این مسیرها انجام شده و در سطح تمامی راه های استان نیز هر جا که نیاز به تابلوگذاری و انجام خط کشی مناسب باشد، قطعا این کار تا قبل از شروع تعطیلات انجام خواهد شد.
 
مدیر ساخت و توسعه راه های استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود 85 نقطه حادثه خیز در سطح راه های استان، تصریح کرد: رفع هر یک از این نقاط به یک تا دو سال زمان نیاز دارد.
 
به گفته آهکی در ماه های اخیر سه نقطه پر حادثه از جمله تقاطع بلوردی اصلاح شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: در سال 1383 تعداد نقاط پرحادثه 38 نقطه بود که 30 نقطه آن مرتفع شد و علت افزایش نقاط پرحادثه در سطح راه های استان تلاش برای ارتقاء کیفیت راه های استان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.