بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
تا پایان امسال انجام می‌شود؛

◄ نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور

تیرماه امسال بود که معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور خبر داد.

نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور
تین نیوز

تیرماه امسال بود که معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کشور از نصب حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور خبر داد.

داوود کشاورزیان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راهدای و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا همچنین با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در طول دهه گذشته گفت: میزان تلفات جاده‌ای در کشور در طول دهه گذشته و از سال 84 تا سال 95 از حدود 27 تا 28 هزار نفر به حدود 16 هزار نفر کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش آمار تلفات در حالی روی داده که در این مدت بیش از 10 تا 12 میلیون خودروی جدید وارد چرخه فعالیت شده و این روند هر سال ادامه دارد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: هر سال حدود یک میلیون و چند صد هزار خودروی جدید وارد ناوگان حمل‌و‌نقل می‌شود و آمار ترددشمارهای کشور نیز نشان از افزایش متوسط سالانه حدود 7 تا 8 درصدی ترددهای جاده‌ای دارد.

کشاورزیان ادامه داد: امسال حدود 600 تا 700 دستگاه دوربین هوشمند در سطح جاده‌های کشور نصب می‌شود که با نصب این تعداد دستگاه، تعداد دوربین‌های هوشمند فعال به بیش از یکهزار و 400 دستگاه می‌رسد.
وی گفت: اجرای این پروژه ادامه دارد و علاوه بر جاده‌های شریانی در جاده‌های غیرشریانی که آمار تصادف‌ها بالا باشد، دوربین نصب می‌شود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.