بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

محورهای ارتباطی جنوبی سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از مسافران آماده‌سازی شد

محورهای ارتباطی جنوبی سیستان و بلوچستان برای پذیرایی از مسافران آماده‌سازی شد

تین نیوز | مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با فرارسیدن دور دوم سفرهای تابستانی نسبت به آماده سازی شریان‌های اصلی حوزه استحفاظی این اداره کل به منظور استقبال و همراهی مسافران اقدام شد.
 
عزیزالله درخوش صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل وجود جاذبه‌های دینی و طبیعی در جنوب استان به ویژه بندر چابهار و افزایش حجم ترافیک در مناسبت‌های مختلف در محورهای جنوبی لذا تمامی محورهای این حوزه استحفاظی برای سفری امن و خاطر انگیز برای مسافران تابستانه آماده سازی شد.
 
درخوش بیان داشت: همزمان با فرارسیدن دور دوم سفرهای تابستانی نسبت به اقداماتی از جمله ایمن‌سازی، زیباسازی وآمادگی امکانات و تجهیزات راهداری در محورهای جنوب استان اقدام شده است.
 
وی اظهار داشت: در همین راستا به منظور سفری ایمن برای مسافران و گردشگران نسبت به تعویض و بازسازی علائم راهنمایی هشدار دهنده و فرسوده در طول محورهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی ایرانشهر و همچنین رنگ‌آمیزی و شستشوی علائم اقدام شده است.
 
درخوش اضافه کرد: خط‌کشی همه محورهای حوزه استحفاظی شامل 300 کیلومتر راه‌های اصلی و فرعی و 70 کیلومتر خط‌کشی راه روستایی از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.
 
وی ادامه داد: عملیات بوته‌کنی و تنظیم بستر رودخانه در محور ایرانشهر- چابهار، آرام‌سازی شیب جاده‌ها، پاکسازی، شستشوی تابلوها و ترمیم گارددیل‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.
 
درخوش اضافه کرد: همچنین نسبت به اصلاح 4 نقطه پرحادثه و آشکارسازی و اصلاح میدان دید در محور ایرانشهر - چابهار نیز اقدام شده است.
 
وی افزود: علاوه‌بر اقدامات انجام شده با تشکیل گروه‌های گشت راهداری پرسنل این اداره در طول سفر با گشت‌های سیار نسبت به ارایه خدمات و مسافران اقدام خواهند کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.