بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

ایمنی محورهای مواصلاتی استان قم در سایه آمادگی نیروهای راهدار در پایان ماه مبارک رمضان

|

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان از آمادگی بیش از 60 نفر نیروی راهدار و ده ها دستگاه خودرو و تجهیز راهدارخانه ها جهت شروع دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز ازروابط عمومی راه و شهرسازی استان قم، محمدامین نصراللهی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: بنا به سنوات گذشته و با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر ترافیک سنگینی را بر محورهای جاده ای استان قم تحمیل می کند حوزه راهدای با تمام توان اعم از ظرفیت حداکثری نیروهای انسانی و همچنین ادوات و خودروهای در اختیار، آماده ارائه خدمات در حوزه ایمنی جاده ای  استان قم هستند.

وی گفت: بیش از 60 نفر نیروی راهدار و قریب 30 دستگاه انواع خودروهای سنگین (3 دستگاه جرثقیل، 3 دستگاه گردیدر) و نیمه سنگین (چندین دستگاه کمپرسی) و تعدادی خودروهای ایسوزو و پیکاپ در قالب گشت های سیار و ثابت و تجهیز 7 راهدارخانه آماده تامین ایمنی محورهای جاده ای استان و ارائه خدمات رفاهی – بهداشتی جهت زائران و مسافران محترم هستند.

نصراللهی زاده ضمن اشاره به شروع دور دوم سفرهای تابستانی که امسال با تعطیلات پایان ماه مبارک رمضان مصادف شده از هموطنان عزیز درخواست کرد پیش از اقدام به مسافرت، ضمن تماس با تلفن گویای 141 که به طور شبانه روزی در اختیار هموطنان عزیز می باشد از وضعیت محورهای راههای کشور اطلا ع حاصل نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص وضعیت راه های استان گفت: با توجه به فصل گرما و ماه مبارک رمضان که فعالیت های عمرانی قاعدتا کاهش می یابند اما در بحث بهسازی و لکه گیری محورهای جاده ای استان ، خوشبختانه در وضعیت خوبی به سر می بریم به گونه ای که برای نخستین بار در کشور روش بازیافت آسفالت گرم درجا (با استفاده از تکنولوژی جدید) در ماه مبارک رمضان امسال در آزادراه قم-تهران کلید خورد که هم اینک بخش مهمی از کار به انجام رسیده است.

وی در پایان ضمن تبریک فرار رسیدن عید سعید فطر و آرزوی داشتن تعطیلاتی خوب و بدون حادثه از رانندگان محترم درخواست کرد که ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی به علائم اطلاعاتی-انتظامی در جاده ها توجه کرده، همکاری لازم را با عوامل پلیس راه و خادمان عرصه، راهداری زحمتکش داشته باشند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.