بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
بررسی آمارهای تردد نشان داد:

◄ خودروی شخصی؛ انتخاب اول مسافران نوروزی به مشهد

زائران و مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ماه به مشهد وارد شده‌اند پنج میلیون و ۸۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.

خودروی شخصی؛ انتخاب اول مسافران نوروزی به مشهد
تین نیوز

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: طبق آمار از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین بیش از هفت میلیون و ۸۹  هزار زائر وارد مشهد شده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، مهدی فروزان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق آمار موجود از  تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین هفت میلیون و ۸۹  هزار و ۳۰۱ نفر وارد مشهد شده‌اند که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

وی افزود: ۷۱۳ هزار و ۹۰۸ نفر از این تعداد با استفاده از حمل‌ونقل جاده‌ای و عمومی به  مشهد وارد شده‌اند که در مقایسه با سال قبل تغییری نداشته است.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ۳۲۷ هزار و ۱۰۴ نفر نیز با قطار به مشهد  سفر کرده‌اند که با رشد ۳.۶درصدی همراه بوده است.

فروزان گفت: در این مدت  آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد به مشهد  وارد شده‌اند ۲۱۰هزار و ۳۵۷ نفر بوده که در  مقایسه با سال گذشته ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: زائران و مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی خود از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ماه به مشهد وارد شده اند نیز پنج میلیون و ۸۳۷ هزار و ۹۳۲ نفر بوده که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۱ درصدی داشته است.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.