بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

ضرورت شناسایی نقاط پرحادثه کردستان و اختصاص اعتبار لازم برای اصلاح آنها

تین نیوز | معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: معرفی نقاط  پرحادثه  استان و اختصاص اعتبارات لازم برای اصلاح آنها  ضروری است و باید سعی شود سهم تصادفات جاده ‌ای درون شهری، برون شهری و راه روستایی تفکیک شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، امیر قادری اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته آمار تصادفات به شدت کاهش یافته و این امر نشان از مهیا بودن بسترهای لازم و توجه مسئولان به بحث راه و راهداری است.

وی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک، خدمات رسانی به موقع هلال احمر و نظارت های 24 ساعته پلیس راه از دیگر دلایل کاهش تصادفات در سطح استان در سال جاری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بیان کرد: شناسایی نقاط  پرحادثه و رفع مشکلات این نقاط و ارائه آمار دقیق و تفکیک شده‌ در زمینه میزان تصادفات درون و برون شهری و راه‌ های روستایی می تواند در کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری استان نقش بسزایی داشته باشد.

قادری با اشاره به این مطلب که یکی از اولویت های کاهش تصادفات توجه به بحث راه ها است، یادآور شد: راه و شهر سازی استان وظیفه خطیری را در این خصوص دارد و انتظار می رود دستگاه های ذی ربط نیز با تمام توان در این خصوص همکاری لازم را با این اداره داشته باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.