بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ تمهیدات راهداری برای جابه‌جایی زائران حسینی

کلیه تمهیدات لازم برای جابه‌جایی زائرین اربعین حسینی برنامه‌ریزی‌شده است.

تمهیدات راهداری برای جابه‌جایی زائران حسینی
تین نیوز

عضو کمیسیون ایمنی راه‌های اردبیل، که در جلسه کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان با بیان این که سال گذشته حدود 7 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای‌معلی شدند گفت: این میزان زائر با 159 دستگاه اتوبوس به مرز مهران جابجا شدند.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیــــــل، علی رحمتی از آمادگی کامل این اداره‌کل برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی و ملزومات موکب استان برای پذیرایی از زائران در عراق خبر داد و افزود: امسال نیز جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی نمایندگی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل در محل پایانه‌مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.

رییس کمیته حمل‌ونقل ستاد خدمات سفر استان گفت: سال گذشته سه‌هزار و 150 نفر زائر آذری با 63 دستگاه اتوبوس و 400 زائر گرجستانی با هشت دستگاه اتوبوس از طریق پایانه‌مرزی بیله‌سوار عازم کربلای‌معلی شدند.

عضو شورای اداری اردبیل نظارت کامل بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل مسافری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی را یادآور شد و تصریح کرد: کنترل و نظارت بر نرخ‌بلیت مسافران اعزامی به عتبات‌عالیات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات مسافری استان برای افزایش ایمنی‌سفر، برپایی موکب استقبال از زائران‌اربعین حسینی کشورهای گرجستان و جمهوری‌آذربایجان در پایانه‌مرزی بیله‌سوار و اختصاص بیش از هشت‌دستگاه کامیون‌باری برای حمل‌کالا و مایحتاج موکب استان در عراق از جمله برنامه‌های مهم کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین استان در سال‌جاری است.

رییس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان هم از اقدامات لجستیکی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در جابه‌جایی زائران اربعین‌حسینی و ملزومات موکب استان در شهرهای دیوانیه، نجف و کربلا قدردانی کرد و گفت: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل به معنای واقعی و حقیقی کلمه با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت زائران امام حسین علیه‌السلام است.

اسفندیار هوشیار بابیان اینکه امسال موکب‌های اردبیل در شهرهای دیوانیه، سیدمحمد و کربلا دایر خواهد بود بر خدمات‌رسانی مناسب به زائران و ارسال به موقع کمک‌های مردمی به این موکب‌ها تاکید کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.