بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ رفع نقاط حادثه‌خیز به 2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

هزار و 500 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و اولویت‌بندی شده است که برای رفع آنها به حدود ٢ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رفع نقاط حادثه‌خیز به 2هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
تین نیوز

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری در نشست خبری سومین نمایشگاه حمل‌ونقل، صنایع وابسته و راهداران گفت: هزار و 500 نقطه حادثه‌خیز شناسایی و اولویت‌بندی شده است و این در حالی است که از گذشته نیز هزار و 200 نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده وجود داشت که لازم است بودجه هنگفتی برای آنها در نظر گرفته شود.

رضا امیری ادامه داد: بررسی میدانی ما نشان می‌دهد که برای رفع نقاط حادثه‌خیز اعلام‌شده به حدود ٢ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و این درحالی است که 10 درصد از این اعتبار را به‌صورت سالانه در اختیار داریم.

او در ادامه خبر داد: برای حل این مشکل، سازمان راهداری از استانداری‌ها کمک گرفته است.

امیری ضمن بیان اینکه امسال بخشی از نقاط حادثه‌خیز را اصلاح کرده‌ایم، افزود: برای باقی محورها نیز به کمک استانداران نیاز داریم.

مدیرکل دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری ادامه داد: قرار است٥٠ درصد از این هزینه‌ها را به کمک اعتبارات استانی پرداخت کنیم و بر این اساس، اصلاح این ١٧٠٠ نقطه را ظرف سه سال به پایان خواهیم رساند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری ادامه داد: فعلا برای جذب منابع در حال رایزنی هستیم و وزیر جدید نیز با حساسیتی که نسبت به اصلاح نقاط حادثه‌خیز و کاهش تصادفات دارند، در پی کسب اعتبار کافی برای رفع نقاط حادثه‌خیز هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.