بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل مبنای کار است

توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل مبنای کار است.

توسعه بزرگراه‌ها در اردبیل مبنای کار است
تین نیوز

رئیس کمیسیون ایمنی راه‌های استان اردبیل، در همایش تجلیل از فعالان عرصه حمل‌ونقل، رانندگان و راهداران استان با اشاره به این‌که ایمن‌سازی جاده‌ای اردبیل و فراهم کردن زیرساخت‌ها امری مهم است افزود: در این زمینه تلاش می‌کنیم تا به‌صورت ویژه گام اساسی در این زمینه برداریم.

رئیس شورای تامین استان اردبیل ضمن گرامیداشت حمل‌ونقل جاده‌ای استان و تشکر از راهداران افزود: ما قدردان راهداران هستیم که بدون منت شبانه‌روز برای خدمات‌رسانی در جاده‌‌های اردبیل تلاش می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، اکبر بهنامجو بابیان این‌که استان اردبیل یکی از استان‌های گردشگری است و میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است افزود: دولت تدبیر و امید برای ساماندهی و ایمن‌سازی محورهای استان برنامه‌های مهمی در دست اجرا دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس از اختصاص اعتبارات ویژه برای ایمن‌سازی جاد‌ه‌های اردبیل خبر داد.

صدیف بدری در همایش تجلیل از راهداران و شاغلان و خادمان راهداری اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌ها مسئولان استان و نمایندگان مجلس اعتبارات خوبی برای ایمن‌سازی جاده‌ای استان تخصیص می‌یابد و تحول عظیمی در این زمینه ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به این‌که برای برخی جاده‌های مواصلاتی استان ردیف ملی در نظر گرفته‌شده است افزود: خوشبختانه راه‌های استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشت و اختصاص اعتبارات تحول عظیمی در این زمینه به وجود می‌آید.

بدری ضمن گرامیداشت روز راهدار و هفته حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ما قدردان تلاش راهداران هستیم که برای خدمات‌رسانی به مسافران و مردم شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

وی ضمن تشکر از مسئولان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز گفت: خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام‌یافته و ما قدردان تلاش این قشر زحمتکش هستیم.

وی با اشاره به این‌که یکی از پیگیری‌های مهم نمایندگان مجلس برای اختصاص قیر رایگان به جاده‌های روستایی واصلی استان بود گفت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی انجام‌یافته و قیر رایگان به جاده‌های استان اختصاص می‌یابد.

این نماینده مجلس با اشاره به این‌که 99 درصد سفر در استان اردبیل به‌صورت حمل‌ونقل جاده‌ای است افزود: ضروری است در اردبیل بزرگراه افزایش یابد و جاده‌هایش سامان یاید.

بدری بیان کرد: یکی از پروژه‌های مهم استان راه‌آهن اردبیل است که برای این پٰروژه اعتبارات خوبی اختصاص‌یافته و انتظار می‌رود تا پایان دولت این پروژه به اتمام برسد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل نیز گفت: متاسفانه میانگین بزرگراه در اردبیل نسبت به کشور کم است و اردبیل از کمبود بزرگراه رنج می‌برد.

یوسف خدادادی افزود: میانگین بزرگراه‌ها در کشور برای 100 کیلومتر 19 کیلومتر است ولی در اردبیل 9 کیلومتر است که باید مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات مناسبی انجام دهند.

وی ایمن‌سازی جاده‌ها و اضافه کردن بزرگراه‌ها را مطالبه اساسی برشمرد و افزود: انتظار داریم مسئولان و دستگاه‌ها در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

معاون دادگستری استان ضمن تشکر از راهداران گفت: اقدامات خوبی توسط راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای حفاظت از جاده‌ها انجام یافت و انتظار داریم این اقدامات دوچندان شود.

خدادادی با اشاره به این‌که در بحث برطرف سازی مشکلات کامیون داران حمل‌ونقل جاده‌ای استان همکاری و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی انجام‌شده است گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام‌یافته شاهد کاهش این مشکلات در اردبیل بودیم که تلاش حمل‌ونقل استان نیز در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از اجرای طرح زمستان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اردبیل خبر داد و افزود: هم‌اکنون راهداری در جاده‌‌های اردبیل مستقرشده و آماده ارائه خدمات هستند.

علی رحمتی افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در راستای ایمن‌سازی و حفاظت جاده‌ای استان اقدامات اساسی انجام دهیم که در حوزه خط‌کشی اردبیل و روشنایی اقدامات مناسبی انجام‌یافته است.

در این مراسم از راهداران، خادمان و شاغلان راهداری استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.