بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
هم‌زمان با آغاز بارش‌های زمستانی:

◄ نمک پاش‌های هوشمند به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد

ضمن این‌که تجهیز راهدارخانه‌ها از ابتدای فصل سرما در دستور کار بوده و انجام‌شده است؛100 دستگاه خودروی جدید به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد.

نمک پاش‌های هوشمند به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد
تین نیوز

داریوش نصر در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز خبر داد که هم‌زمان با آغاز موج سرما و یخبندان نوسازی در ناوگان و ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انجام‌شده است.

بر اساس اظهارات او ضمن این‌که تجهیز راهدارخانه‌ها از ابتدای فصل سرما در دستور کار بوده و انجام‌شده است؛ 100 دستگاه خودروی جدید به ماشین‌آلات سازمان راهداری اضافه شد.

او در خصوص جزییات این ناوگان گفت: این ماشین‌های سنگین شامل نمک‌پاش و تیغه‌برف‌روب هستند؛ درواقع ماشین‌های سنگین 26 تن مجهز به نمک‌پاش هوشمند و تیغه برف‌روب هستند که در تمام استان‌ها توزیع‌شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری  بابیان این‌که ایمن‌سازی راه‌های کشور به‌عنوان برنامه‌ای دائمی در دستور کار قرارداد، گفت: اما راهداری زمستانی هم‌زمان با آغاز فصل سرما به یک سرعت بیش‌تری در حال انجام است.

 وزیر راه و شهرسازی چند روز پیش با اشاره به اهمیت ایمن‌سازی راهها اعلام‌کرده بود که در روزهای آینده شاهد عقد قراردادهای جدید در حوزه حمل‌ونقل خواهیم بود و قراردادهایی که منعقدشده صنایع داخلی را تقویت خواهد کرد و به اشتغال کمک می‌کند.

نصر پیش‌تر به خبرنگار ما گفته بود تجهیزات راهداری هم‌زمان با افزایش میزان تردد و راه رشد نداشته است.

برنامه نوسازی ناوگان و ماشین‌آلات سازمان راهداری هر ساله با شروع فصل سرما و آشکار شدن نیاز استان‌های سرد بر سر زبان‌ها می‌افتد اما به دلیل کسری منابع و عدم تخصیص اعتبار کافی نوسازی ناوگان با کندی صورت می‌گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.