بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

جاده های ایران، ایمن برای مسافران نوروزی با خدمات نیروهای راهور

جاده های ایران، ایمن برای مسافران نوروزی با خدمات نیروهای راهور

تین نیوز | معاون عملیات راهور ناجا گفت: بیش از 40 هزار نیرو راهور شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی در جاده های کشور هستند.

سرهنگ ˈعلیرضا جهانگیریˈ در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 در حرم مطهر امام راحل در گفت وگو با ایرنا افزود: طرح خدمات رسانی به مسافران نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 17 فروردین سال آتی ادامه دارد.
 
وی اظهار کرد: به همین منظور امروز رزمایشی در حرم مطهر امام راحل با هدف نمایش آمادگی، همیاری و توانمندی، ارتقاء نظم و انضباط ترافیکی، تامین ایمنی و سلامت سفرهای نوروزی و کاهش سوانح و حوادث رانندگی برگزار می شود.
 
وی همچنین بر هماهنگی هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط در همراهی مردم برای سفرهای نوروزی تاکید کرد.
 
سرهنگ جهانگیری با اشاره به بکارگیری 40 هزار نیرو در طرح خدمات رسانی به مسافران جاده ای سفرهای نوروزی سال 93 اظهار کرد: این نیروها پس از پایان رزمایش امروز در راه های برون و درون شهری سراسر کشور مستقر و به مردم خدمات رسانی می کنند.
 
به گفته وی، تمرکز اصلی نیروهای راهور بیشتر در شهرهای مقصد گردشگری و شهرها مسافرپذیر است.
 
معاون عملیات راهور ناجا گفت :بیشترین حجم جابجایی ترافیکی کشور در ایام نوروز صورت می‏گیرد، همکاری مسافران جاده ای با نیروهای مستقر در جاده ها را در نحوه خدمات رسانی به مردم موثر است .
 
وی افزود: مسافران با پرهیز از سرعت غیر مجاز و توجه کامل به تابلوها و علائم رانندگی شرایط ایمنی را برای همسفران خود فراهم کنند.
 
وی با اشاره به کاهش میزان کشته های جاده ای نوروز 92 نسبت به سال91 اظهار امیدواری کرد امسال نیز با همراهی مردم شاهد کاهش چشمگیر تلفات جاده ای در کشور باشیم.
 
رزمایش بزرگ ترافیکی نوروز 93 با حضور تیم های عملیاتی سازمان های امداد و نجات هلال احمر، تیم های راهداری، بازرسان نامحسوس ترافیکی، همیاران پلیس، راهوران محله، فرهنگ یاران، نیروهای اورژانس، پلیس یاران جوان و نوجوان و دانش آموزان همیار پلیس در محل ضلع جنوبی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 
تا لحظاتی دیگر رزمایش بزرگ ترافیکی کشور در حرم مطهر امام راحل آغاز می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.