بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران :

◄ آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی در مازندران

پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی در مازندران آغاز شد.

آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت های نوروزی در مازندران
تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در استان هم‌زمان با سراسر کشور از دوازدهم اسفندماه خبر داد.

به گزارش تین‌ نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران علی نصیری ضمن اعلام این خبر افزود: به‌منظور رفاه حال مسافران نوروزی اقداماتی نظیر: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل مسافربری، تشکیل ستاد خدمات سفر استان ویژه نوروز 98، برقراری کشیک نوروزی امداد خودرو در دستور کار است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر 210 شرکت حمل‌ونقل مسافر در استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: با عنایت به اینکه این اداره کل عهده‌دار مسئولیت کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوده، ازاین‌رو به‌منظور هماهنگی بیشتر جلسه مشترکی با اعضا کمیته برگزار و نسبت به شرح وظائف اعضا تبادل‌نظر و مواردی به تصویب رسید.

علی نصیری عنوان کرد: تهیه و دریافت بلیت‌های اینترنتی با توجه به شرایط موجود بسیار می‌تواند برای هم‌وطنان عزیز مطلوب، راحت و در دسترس باشد. وی ادامه داد: هم‌وطنان عزیز در صورت عدم دسترسی به فضای اینترنتی می‌توانند از 12 اسفند بلیت‌های نوروزی را به‌صورت حضوری و از طریق پایانه‌های عمومی، دفاتر فروش بلیت در سطح شهر تهیه کنند.

وی در خاتمه اظهار امیدواری کرد: که با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان شاهد کمترین موارد بروز حوادث رانندگی در طول ایام نوروز سال جاری باشیم و هم‌وطنان عزیز می‌توانند با برنامه‌ریزی سفر اوقات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

گفتنی است: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت‌های www.mazand safar.ir و www. mosaferyar.ir و www. Payanneh. ir و یا سایت‌های اختصاصی شرکت‌های اتوبوس‌رانی نسبت به تهیه بلیت مقاصد مدنظر اقدام کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.