بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

قطع هشت راه روستایی با لردگان

راه ارتباطی هشت روستا با لردگان قطع شد.

قطع هشت راه روستایی با لردگان
تین نیوز

    فرماندار شهرستان لردگان از مسدود شدن راه ارتباطی هشت روستای منطقه «بارز و شوارز» با مرکز شهرستان در موج سوم بارش ها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، برهان حسین پورآقایی افزود: پل ارتباطی این روستاها به مرکز شهرستان بدلیل بالا آمدن سطح آب با هماهنگی پلیس راهور مسدود شده است.

وی گفت: جاده جایگزین از مسیر سد و دریاچه کارون چهار و دهدز به خوزستان و با استفاده از لنج تعیین شده است.

وی با اشاره به بارش بیش از 30 میلیمتر باران طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان افزود: دو پل نفر رو در منطقه رودشت لردگان از جمله پل نفر روی روستای 'فاج' و 'عین کک' پشتکوه فلارد شامل پل چوبی و سیمی به زیر آب فرو رفته است.

حسین پور آقایی اظهار داشت: به علت بالا آمدن سطح آب امکان ترمیم و اصلاح این پل ها وجود ندارد و جاده جایگزین برای عبور و مرور ساکنان تعیین شده است.

وی با اشاره به وضعیت بحرانی سد گنج در شهرستان لردگان در بارش های اخیر افزود: از روز جمعه 16 فروردین ماه یک دستگاه کف کش 15 اینچی برای تخلیه آب سد در این منطقه نصب شده است و هم اینک 1.5 متر آب این سد پایین آمده است

فرماندار لردگان از تخریب یک واحد اصطبل نگهداری حیوانات در بارش های اخیر در لردگان خبر داد و گفت: کارشناسان برای رسیدگی به خسارات وارده به منطقه اعزام شده اند.

وی گفت: هم اکنون وضعیت سد مطلوب است و تعدادی از ساکنان روستاهای پایین دست این سد که اسکان اضطراری داده شده بودند به منازل خود بازگشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.