بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

افتتاح ۳ قطعه از آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از افتتاح ۳ قطعه از آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال خبر داد و گفت: بلندترین تونل آزادراهی کشور به طول ۳۵۰۰ متر در این محور واقع شده است.

افتتاح ۳ قطعه از آزادراه خرم‌آباد- اراک تا پایان امسال
تین نیوز

سردار سعید محمد امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی آزادراه خرم آباد- اراک اظهار داشت: از فصل کاری جاری حداکثر استفاده را می کنیم تا این پروژه به اتمام برسد و مراحل پایانی کار دارد انجام می شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، وی یادآور شد: تا پایان سال قطعات دو، سه و چهار آزادراه خرم آباد- اراک به بهره برداری می رسد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با تاکید بر اینکه بهره برداری این سه قطعه و زیر بار ترافیک رفتن آن کمک شایانی به کاهش زمان طول سفر بین دو استان مرکزی و لرستان می کند، گفت: تونل های زیادی در این محور تعبیه شده است و بلندترین تونل آزادراهی کشور با ۳۵۰۰ طول در این محور واقع شده است.

سردار محمد با تاکید بر ساخت این محور با بالاترین استانداردهای فنی افزود: امیدواریم افتتاح پروژه آزادراه خرم آباد- اراک در پایان امسال بتواند کمکی به رفاه مردم کند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه به صورت ۶۰ درصد وزارت راه و ۴۰ درصد قرارگاه تامین شده و تاکنون بیش از‬ ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.