بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز مطرح شد:

◄ سهمیه‌بندی سوخت خودروهای باری بر اساس پیمایش

◄ سهمیه‌بندی سوخت خودروهای باری بر اساس پیمایش

تین نیوز | معاون دفتر حمل و نقل کالا از سهمیه بندی سوخت خودروهای باری بر اساس میزان پیمایش و بارنامه خبر داد.

مهرداد حمدالهی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به میزان مصرف سوخت خودروهای باری به ویژه کامیون ها به نسبت سهمیه سوخت دریافتی اظهار داشت: طبق برنامه های پیش روی دفتر حمل و نقل کالا و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، جلساتی با ستاد مدیریت حمل‎و نقل و سوخت کشور و سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص سهمیه بندی سوخت خودروهای باری بر اساس پیمایش برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق سهمیه بندی بر اساس پیمایش، هر خودرو باری بر اساس بارنامه و مسافت طی شده، سوخت دریافت خواهد کرد اما در ابتدای شروع طرح، سوخت به میزان مشخص به عنوان تن‌خواه به کارت های سوخت خودرو باری تعلق خواهد گرفت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بهروز

    در نیمه اول دهه ۱۳۶۰ و بویژه در اوج مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی وسائل باریری عمومی با مشکلات جدی کمبود سوخت و برخی قطعات یدکی مصرفی مانند لاستیک و غیره مواجه بودند از همین رو نیز در ان زمان دفترچه هائی بین وسائل باریری عمومی توزیع شد که به دفترچه سوخت معروف شد و بر اساس پیمایش درج شده در ان دفترچه ها سوخت و سایر لوازم مصرفی دریافت میکردند که تالی فاسدهای مختلفی بهمراه داشت. اکنون نیز بنظر میرسد قرار است مشابه همان روشها مجددا بکار رود ای کاش در کشور ما نیز دانش و تجربه اندکی ارزش و حرمت داشت