بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

مطالعات احداثبزرگراه حرم تا حرم در دست اجراست

مطالعات احداثبزرگراه حرم تا حرم در دست اجراست

تین نیوز | استاندار ایلام گفت: مطالعات احداث بزرگراه حرم تا حرم در دست اجراست.
 
محمدرضا مروارید صبح امروز در دیدار با اعضای کاروان زیر سایه خورشید و ستاد کرامت در استان ایلام با حضور معاونین سیاسی و پشتیبانی استانداری با تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) اظهار داشت: با توجه به ارادت خاص مردم استان به امام رضا(ع) حضور فرهنگی استان قدس در استان بسیار تأثیرگذار است.
 
استاندار ایلام گفت: عطر دل‌انگیز رضوی با حضور عزیزان در استان فضای معنوی ایجاد کرد و در چند روز اخیر بازتاب بسیار خوبی را در بین مردم شاهد بودیم.
 
این مسئول با اشاره به اتفاقات تاریخی و داستان‌های قرآنی خاطر نشان کرد: هیچ یک از اتفاقات گذشته بدون خواست خدا قابل تحقق نبوده است و خداوند برای حضور حضرت رضا (ع) در ایران حکمتی عظیم داشته که اکنون شاهد برکات و ثمرات آن در کشور هستیم.
 
وی گفت: در گذشته رفت و آمد بین طوس و بغداد از مسیر ایلام و کرمانشاه بوده و قاعدتا باید حضرت رضا (ع) نیز از این مسیر حرکت می‌کردند ولی عمدا ایشان از طریق بصره رفت‌و آمد می‌کردند.
 
نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطر نشان کرد: مردم این مناطق ارادت قلبی به ائمه و اسلام داشتند و این اتفاقات باعث شد امام هشتم در مشهد حضور یابند و مردم ایران نیز قلبشان با اهل بیت خو گرفت و امام رضا (ع) هم به عنوان چراغی تمام منطقه را از ایران و افغانستان و دیگر کشورهای اطراف نورانی کرد و امامزادگانی که در کل کشور هستند و در این مسیر تا مشهد ارادت مردم را به اهل بیت متجلی ساختند.
 
استاندار ایلام ادامه داد: باید از این فرصت و نور امام رضا (ع) و ارادت مردم بهترین استفاده را در همه ابعاد صورت داد و جشنواره زیر سایه خورشید حرکت بسیار جالبی است که می‌تواند باعث آشنایی و ارادت مردم نسبت به حضرت امام رضا (ع) و ائمه شوند.
 
مروارید تصریح کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید در مناطق زلزله‌زده نیز بسیار برای مردم دلگرمی ایجاد کرده است.
 
وی ادامه داد: در بحث اتوبان بزرگراه حرم تا حرم که از حرم رضوی تا عتبات عالیات در نظر گرفته شده در حال حاضر مطالعات تا همدان انجام شده و قرار است تا کربلا هم صورت گیرد و با ارائه اوراق وقف برای احداث این بزرگراه با کمک مردم می‌توان این کار بزرگ را صورت داد که قطعه اول از ایلام تا کربلا طراحی شده است و قطعه بعدی نیز از ایلام به سمت مشهد صورت گیرد.
 
در این دیدار خدام حرم امام رضا(ع) هدایایی از طرف آستان قدس رضوی به استاندار و معاونین وی تقدیم کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.