بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری تینر در شاهرود

واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری تینر در شاهرود

تین نیوز | سخنگوی دبیرخانه آتش نشانی‌های کلان شهرهای کشور از واژگونی یک تانکر 28 هزار لیتری تینر در محور شاهرود به سبزوار خبر داد.
 
سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت 20:44 شب گذشته حادثه واژگونی تانکر تینر در محور شاهرود به سبزوار به مرکز فوریت‌های آتش نشانی شاهرود اطلاع داده شد و به دنبال آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.
 
ملکی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: آتش نشانان مشاهده کردند که راننده یک تانکر 28 هزار لیتری تینر روغنی در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان به دلیل نامشخصی واژگون شده است.
 
وی با بیان اینکه به دنبال واژگونی این تانکر حجم زیادی از تینر به سطح خیابان ریخته بود، خاطر نشان کرد: همین موضوع علاوه بر اینکه احتمال انفجار و آتش سوزی را افزایش داده بود،‌عملیات آتش نشانان را نیز با سختی‌هایی روبرو کرده بود.
 
سخنگوی دبیرخانه آتش نشانی‌های کلان شهرهای کشور با اشاره به حضور محمدی مدیرعامل آتش نشانی شاهرود در محل حادثه، اظهارکرد: ترافیک سنگینی به مدت بیش از یک ساعت در این محور ایجاد شده بود و آتش نشانان پس از خارج کردن راننده مصدوم این تانکر و تحویل وی به عوامل اورژانس،‌ تانکر را غرق در کف کردند تا از انفجار احتمالی آن جلوگیری شود.
 
ملکی اضافه کرد: همزمان گروه‌های دیگر نیز تینر باقی مانده درون محفظه تانکر را با استفاه از پمپ به تانکری دیگر منتقل کرده و پس از ایمن سازی کامل محل به وسیله یک جرثقیل، تانکر واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و معبر مجددا بازگشایی شد.
 
وی با بیان اینکه آتش نشانان در ساعت یک بامداد به عملیات خود خاتمه دادند، خاطرنشان کرد: علت این حادثه از سوی عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.