بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات راه‌های خلخال

سفر معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی مشکلات راه‌های خلخال

تین نیوز | نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: به دلیل وضعیت نامناسب راه‌های جنوب استان اردبیل و خلاءهایی که در این زمینه وجود دارد، معاون وزیر راه و شهرسازی به خلخال سفر می‌کند تا در جریان کمبودها و نارسایی‌ها قرار گیرد.
 
جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در نشست با جمعی از روستاییان خلخال با ابراز همدردی با بازماندگان حادثه رانندگی در محور خلخال ـ پونل اظهار کرد: بلافاصله بعد از حادثه در منطقه و محل سانحه حاضر شدیم و اعتراض مردم را در مورد وضعیت بد راه‌های مواصلاتی خلخال به گوش مسئولان رساندیم و در پی آن جلسه‌ای با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی در این زمینه برگزار کردیم.
 
وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه معاون وزیر به همراه هیئت دولت عازم مشهد بود، ولی به جهت درخواستی که داشتیم و اهمیت موضوع، ایشان از این مأموریت منصرف شده و قرار شد در طول این هفته برای بررسی وضعیت جاده‌های خلخال به این شهرستان سفر کند.
 
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این مأموریت از محورهای خلخال ـ پونل و خلخال ـ اسالم و نیز خلخال ـ فیروز از نزدیک بازدید و بررسی شده و راه‌های ایمن‌سازی و بهبود وضع موجود با دستور ایشان توسط دستگاه‌های متولی اجرایی می‌شود.
 
جعفری‌‌بنه خلخال در ادامه سخنان خود افزود: محور خلخال ـ فیروز با این روند به امید خدا در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و علاوه بر این خواهان ایمن‌سازی، تکمیل روشنایی، حذف نقاط حادثه‌خیز در دو محور ارتباطی خلخال به گیلان هستیم.
 
این نماینده مجلس بیان کرد: در این دو محور علاوه بر خواسته‌های گفته شده، بحث تعمیرات اساسی و نصب علایم، خط‌کشی و نیز چاره‌‌اندیشی برای نقاطی که ریزش دارد از خواسته‌های ما از وزارت راه و شهرسازی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.