بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

بخش اعظم چهارخطه کردن محور فیروزکوه سمنان انجام شد

بخش اعظم چهارخطه کردن محور فیروزکوه سمنان انجام شد
|

تین نیوز | معاون راه‏سازی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: بخش اعظم اقدامات مربوط به پروژه تعریض و بهسازی محور فیروزکوه ـ سمنان انجام شده است.
 
محمدرضا زمانیان اظهار کرد: ما به عنوان متولی اداره راه و شهرسازی در سطح کشور مسئول حفظ و حراست از راه‌‏های موجود در کشور به عنوان سرمایه‏‌های ملی و در بخش مسکن متولی صیانت از زمین‏‌ها و اراضی ملی موجود به صورت عمومی هستیم.
 
وی بیان کرد: با توجه به وضع توپوگرافی و جغرافیایی شهرستان فیروزکوه می‏‌طلبد به اراضی این شهرستان توجه خاصی شود.
 
معاون راه‌‏سازی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: اکنون اداره راه و شهرسازی متولی بیش از 400 کیلومتر از راه‏‌های شهرستان فیروزکوه است.
 
زمانیان افزود: راه‌‏های شهرستان فیروزکوه در مقایسه با سایر راه‌‏های استان تهران از وضعیت خاصی برخوردار است و با توجه به برف‏گیر بودن راه‌‏ها در فصل زمستان در اکثر راه‌‏های زیرپوشش شهرستان فیروزکوه مسائل و مشکلات زمستانی وجود دارد و حساسیت خاصی را بین سایر راه‌‏ها ایجاد می‏‌کند.
 
معاون راه‌‏سازی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عنوان کرد: با توجه به جذابیت‎‏هایی که در بخش مسکن نه تنها در استان تهران بلکه در سطح کشور وجود دارد، لازم است توجه کافی برای حراست و صیانت از اراضی صورت گیرد.
 
زمانیان اضافه کرد: متاسفانه طی حدود سه سال اخیر در سطح کشور با کمبود اعتبارات مواجه بودیم که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز از این موضوع مستثنی نبوده است.
 
وی تصریح کرد: البته با توجه به حمایت مهری فرماندار فیروزکوه و مسئولان توانستیم با تلاش محدودیت‏‌ها را مدیریت کنیم و پروژه‌‏هایی که برای ارتقای وضعیت عمومی راه‌‏ها در سطح شهرستان فیروزکوه بود را با یک شرایط مطلوب از محدودیت‏‌ها عبور دهیم.
 
وی با بیان اینکه پروژه‏‌های خوبی در شهرستان فیروزکوه در دست اقدام است، گفت: بخش اعظم اقدامات مربوط به پروژه تعریض و بهسازی محور فیروزکوه ـ سمنان انجام شد که بالغ بر 26 کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان فیروزکوه قرار دارد.
 
معاون راه‏سازی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: اجرای این پروژه در سال‏‌های گذشته آغاز شده بود و امیدواریم به کمک مسئولان پروژه را در آینده نزدیک وارد مدار کنیم تا دیگر با حوادث جاده‏ای مواجه نشویم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.