بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

آمار فوتی در جاده‌های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ درصد کاهش یافت

آمار فوتی در جاده‌های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ درصد کاهش یافت

تین نیوز | مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس آمار پزشکی قانونی در نیمه نخست امسال شاهد کاهش ۱۵.۱ درصدی آمار فوتی در جاده‌های برون شهری این استان هستیم.
 
علی خان‌پایه ظهر امروز در همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 1.4 درصد بودجه عمرانی هزینه خسارات ناشی از تصادفات می‌شود.
 
وی بیان کرد: 16 درصد افرادی که دچار تصادف می شوند یا شغل خود را از دست می دهند و یا نمی توانند به شرایط قبل خود برگردند.
 
خوان پایه با اشاره به اینکه دستگاه های خدمات رسان جاده‌ای می‌توانند به کاهش تصادفات کمک کنند،خاطرنشان کرد: البته این دستگاه ها از جمله نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و راه و شهرسازی در این زمینه تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کهگیلویه و بویراحمد افزود: 90 درصد حمل و نقل در کشور از طریق جاده ها صورت می گیرد که در این زمینه زیرساخت های استان کهگیلویه و بویراحمد مناسب نیست و بسیاری از تصادفات در جاده های این استان شاخ به شاخ است.
 
خوان پایه با بیان اینکه متاسفانه وضعیت جاده های این استان مطلوب نیست، تصریح کرد: خودروها استاندارد نیستند و با یک تصادف جرحی باید شاهد فوت باشیم.
 
وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حمل و نقل روستایی در این استان ساماندهی و حمایت می‌شود و انتظار می رود در این زمینه دستگاه های اجرایی متولی با حمل و نقل پایانه ها همکاری کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.