بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

بازدید نماینده مجلس از پروژه های راهسازی در شهرستان سیروان

تین نیوز |نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به فرماندار شهرستان سیروان از پروژه های راهسازی شهرستان سیروان بازدید كردند.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان در این بازدید آقای علی محمدی از نزدیك در جریان پروژه های راهسازی این شهرستان قرار گرفت.
مدیر كل راه وشهرسازی استان در این بازدید  در خصوص راهسازی در شهرستان سیروان گفت: پروژه راهسازی قاضی خان به بدره از پروژه های مهم این شهرستان می باشد كه با احداث آن ، مسیر ارتباطی شهرستانهای سیروان  و چرداول به شهرستانهای بدره و دره شهر برقرار شده و تاثیر مهمی بر مدت زمان سفر مردم این چهار شهرستان خواهد داشت .
مهندس بهادری در مورد پروژه در حال ساخت قاضی خان به بدره افزود: كل مسیر 34 كیلومتر است كه 7 كیلومتر آن در حال بهسازی و آسفالت می باشد و از سمت شهرستان بدره نیز پل بزرگ جابر و راه دسترسی به آن در حال احداث است كه در صورت تامین اعتبار عملیات ساخت این مسیر با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.
به گفته مهندس بهادری پروژه مهم دیگر شهرستان سیروان مسیر چشمه چاهی است و پل 10 متری آن كه در صورت تامین اعتبار احداث این مسیر شتاب خواهد گرفت كه مزیت مهم آن كوتاه شدن مسیرشهرستان سیروان به مركز استان و حذف چند نقطه پر حادثه است.
اضافه می شود اخیرا" 7 كیلومتر راه ارتباطی سراب كلان به عمارت آسفالت گردیده است.
آقای علی محمدی نماینده استان نیز در این بازدید گفت : تلاش خواهیم كرد با كمك مسئولین محترم بتوانیم اعتبار مورد نیاز پروژه های راه سازی را تامین نماییم و اداره كل راه وشهرسازی نیز مثل گذشته با پشتكار فراوان در جهت اتمام این پروژه ها تلاش خواهد كرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.