بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

آمادگی کامل اکیپ های راهداری جهت رفع آبگرفتگی محورهای جاده ای استان قم

|

تین نیوز | در پی ریزش نزولات جوی و احتمال آبگرفتگی محورهای مواصلاتی استان قم اکبر سلیمیان  از آمادگی کامل اکیپ های راهداری جهت رفع انسداد احتمالی محورهای جاده ای استان قم خبر داد.

به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، در پی ریزش نخستین نزولات (باران) که از 24 ساعته گذشته در سطح استان قم آغاز شده است و با توجه به شدت آن در بعضی نقاط کوهستانی استان که احتمال آبگرفتگی و ریزش سنگریزه و خاک در سطح جاده ها را به دنبال داشته باشد، اکبر سلیمیان مدیر راهداری این اداره کل با اعلام آمادگی کامل اکیپ های راهداری استان جهت رفع انسداد احتمالی و همچنین خدمت رسانی به رانندگان و مسافران در راه مانده گفت: 7 راهدارخانه و چند اکیپ راهداری در قالب خودروهای سبک و نیمه سنگین تجهیز و آماده اند در صورت آبگرفتگی محورهای مواصلاتی جاده ای استان قم وارد عمل شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی وقایع و حوادث طبیعی قابل پیش بینی کامل نمی باشند عوامل راهداری همواره در آمادگی کامل جهت رفع بحران های احتمای به سر می برند.

مدیر راهداری استان قم در ادامه از تمامی رانندگانی که قصد سفر دارند در خواست نمود ضمن تجهیز کامل خودرو به وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن خودرو خصوصا تجهیزات گرمایشی و برف پاک کن، نو بودن لاستیک ها، پیش از سفر با تلفن گویای 141 تماس گرفته و از وضعیت راهها اطلاع حاصل نمایند.

سلیمیان در پایان با تاکید بر اینکه در نخستین ریزش نزولات جوی معمولا سطح جاده ها لغزنده می شوند گفت: احتیاط و رعایت فاصله طولی در شرایط جوی متغیر می تواند از حوادث احتمالی بکاهد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.