بازدید سایت : ۶۷۲۸۸

ارتقاء ، توسعه و نگهداری ۶۵۰۰ سامانه در شبکه راه‌ های کشور تا پایان بهمن ماه امسال

سرپرست مرکز مدیریت راه های کشور از ارتقاء ، توسعه و نگهداری ۶۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور ، توزین در حال حرکت ، نظارت تصویری و ترددشمار طی ۱۱ ماهه سال جاری در سطح شبکه راه های کشور خبر داد .

ارتقاء ، توسعه و نگهداری ۶۵۰۰ سامانه در شبکه راه‌ های کشور تا پایان بهمن ماه امسال
تین نیوز |

سرپرست مرکز مدیریت راه های کشور از ارتقاء ، توسعه و نگهداری ۶۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور ، توزین در حال حرکت ، نظارت تصویری و ترددشمار طی ۱۱ ماهه سال جاری در سطح شبکه راه های کشور خبر داد .

به گزارش تین نیوز به نقل از پرتال حمل و نقل ، محمد پورتیموری با اشاره به هدفگذاری توسعه و نگهداری ۲۵۰۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور تا پایان سال ۱۴۰۳ ، بیان کرد : تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از ۲۴۰۰ سامانه در سطح جاده های کشور فعال شده است .

وی از ارتقاء و نگهداری ۸۶ سامانه توزین در حال حرکت تا پایان بهمن ماه امسال خبر و ادامه داد : بر اساس هدفگذاری انجام شده ، ارتقاء و نگهداری ۹۸ سامانه در برنامه کاری سال ۱۴۰۳ قرار دارد .

سرپرست مرکز مدیریت راه های کشور با تأکید بر برنامه ریزی به منظور اجرا و نصب ۱۱۵۰ دوربین نظارت تصویری در شبکه راه های کشور تا پایان سال ۱۴۰۳ ، خاطرنشان کرد : طی بازه زمانی ۱۱ ماهه امسال ، توسعه و نگهداری بیش از ۱۱۰۰ دوربین نظارت تصویری محقق و اجرایی شده است .

پورتیموری تصریح کرد: همچنین از مجموع هدفگذاری توسعه و نگهداری ۳۰۰۰ سامانه ترددشمار در سطح محورهای مواصلاتی کشور تا پایان امسال ، تا بهمن ماه ۲۹۰۰ سامانه اجرایی و نصب شده است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهداف و برنامه های عملیاتی در حوزه حمل و نقل هوشمند جاده ای پرداخت و افزود : در این راستا ، ارتقاء و افزایش دوربین های نظارت تصویری به ویژه در نقاط پرتردد و حادثه خیز در دستور کار قرار دارد .

سرپرست مرکز مدیریت راه های کشور تاکید کرد : همچنین افزایش سامانه های ثبت تخلفات و پلاک خوان با هدف ارتقاء ایمنی و پوشش کامل شبکه راه های کشور و توسعه سامانه های داده کاوی اطلاعات پلاک خوان در راستای رصد و کشف تخلفات بارنامه و صورت وضعیت ها جزو اهداف و برنامه های عملیاتی است .

پورتیموری ، توسعه پوشش شبکه بی سیم دیجیتال در سطح راه های کشور ، ارائه خدمات ۱۴۱ در قالب اپلیکشین و پلتفرم های کاربردی و دریافت شکایت مسافران ناوگان عمومی و بهره برداری از اسکن QR-Cod چاپ شده بر روی بلیت و هدایت به سامانه نوین ثبت شکایات در وب سایت ۱۴۱ را بخش دیگری از برنامه های عملیاتی در حوزه حمل و نقل هوشمند برشمرد .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.