بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ سرانجام قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری

◄ سرانجام قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری

تین نیوز | چندی پیش برخی رسانه ها به نقل از رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبری در خصوص کاهش 20 درصدی قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری در تاریخ 16 فروردین 93 منتشر کردند که مسئولان این سازمان، خبر منتشره را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، مطلبی مبنی بر اظهارات داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص کاهش 20 درصدی نرخ کرایه اتوبوس های برون شهری از تاریخ 16 فروردین منتشر شد در حالی که هیچ گاه چنین اتفاقی از تاریخ مذکور تا کنون رخ نداده است.

در همین زمینه براساس اظهارات متصدیان فروش چندین شرکت تعاونی فروش بلیت اتوبوس تا کنون هیچگونه مصوبه ای از سوی سازمان حمل و نقل و پایانه های استان تهران و یا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به آنها برای کاهش قیمت بلیت ابلاغ نشده است.

به گفته این متصدی فروش بلیت، حتی در یکی از مسیرهای بین راهی بابلسر، قیمت بلیت از 19 هزار تومان به 13 هزار تومان قبل از نوروز کاهش داده شده بود که با مخالفت سازمان تعزیرات حکومتی روبرو شده و مجبور به بازگرداندن قیمت به نرخ نوروزی شده بود.

در ادامه تین نیوز، این موضوع را با مسئولان مربوطه در سازمان راهداری در میان گذاشت که این خبر از سوی سازمان صراحتا تکذیب شد.

در این رابطه اخبار موثق در خصوص آخرین تغییرات بهای بلیت اتوبوس های برون شهری به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.