بازدید سایت : ۴۴۸۳۱

راه خلخال به اسالم باز شد

تین نیوز | رییس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: راه مسدود شده از برف و کولاک خلخال به اسالم در استان گیلان پس از گذشته 12 ساعت بازگشایی و در اختیار مسافران قرار گرفت.
 
'علی نادری' افزود: این مسیر کوهستانی به علت وزش باد شدید و بروز کولاک بر روی خودروها بسته شده بود که با تلاش راهداران هر دو اداره راه و شهرسازی خلخال و تالش هم اکنون مسیر در هر دو حوزه باز شده و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
 
وی گفت: به علت ادامه کولاک همراه با محدودیت دید در مسیر گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم داشتن زنجیرچرخ و سایر لوازم گرمازای زمستانی و اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه برای رانندگان خودروهای عبوری از این مسیر ضروری است.
 
سرهنگ 'سهراب حیدری' جانشین فرمانده پلیس راه استان اردبیل هم در بازدید از گردنه الماس، گفت: ماموران پلیس راه در ابتدای جاده خلخال به اسالم مستقر شده و از حرکت خودروهای فاقد زنجیرچرخ به سمت گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم جلوگیری می کنند.
 
وی همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی در حرکت در گردنه های برفگیر استان را ضروری دانست و خواستار پرهیز مردم از مسافرت های غیر ضروری تا آرام شدن شرایط جوی شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.