بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
جذب ۵۶ نیروی جدید در سال ۹۳

اعلام نتایج آزمون استخدامی راه و شهرسازی خراسان شمالی

اعلام نتایج آزمون استخدامی راه و شهرسازی خراسان شمالی

تین نیوز | مدیر توسعه منابع راه و شهرسازی خراسان شمالی از جذب 56 نیروی جدید در سال 93 در این اداره کل خبر داد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، قربانی راد با اعلام این خبر گفت: این تعداد نیروی جدید در آزمون استخدامی که در تیرماه سال 92 برگزار شد، برگزیده شده اند.

وی افزود: تعداد 1100 نفر در مرحله اول برای جذب در این اداره کل ثبت نام کردند که از مجموع این تعداد 114 نفر پس از آزمون کتبی و براساس 3 برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه تخصصی شدند که در نهایت 48 نفر پذیرفته شدند.

قربانی راد اظهار داشت: از مجموع 56 نفر، 48 نفر در آزمون کتبی و تخصصی و هشت نفر از سهمیه فرزندان شاهد و ایثارگر هستند که بر اساس سهمیه 25 درصد که از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان معرفی شده اند پذیرفته شدند.

وی تصریح کرد: طی این مراحل 48 نفر جزء نفر اصلی و 35 نفر نفرات ذخیره پذیرفته شدند و در برخی رشته ها بدلیل حد نصاب نرسیدن نمره آزمون ذخیره نداشتیم.

مدیر توسعه منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی متذکر شد: کلیه مراحل آزمون با نظارت و تایید دفتر اداره کل منابع نیروی انسانی و تحول اداری استانداری استان انجام پذیرفته که جا دارد از مدیرکل و کارشناسان محترم ایشان تقدیر و تشکر نمایم و ضمناً نتایج این دوره از آزمون در سایت اداره کل موجود است و شرکت کنندگان می توانند برای اطلاع از وضعیت خود به سایت این اداره کل به آدرس www.nkh-ru.ir مراجعه نمایند.

وی از پذیرفته شدگان در این آزمون درخواست کرد برای تکمیل مدارک خود به اداره توسعه منابع انسانی و تحول اداری این اداره کل مراجعه نمایند.

قربانی راد در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای جدید پس از طی مراحل گزینش و همچنین پس از تامین اعتبار انشاء الله در سال جاری بکارگیری خواهند شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.