بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

گمرک و پایانه دوغارون در خراسان رضوی نماد تحول اقتصادی است

تمام فعالان در گمرک و پایانه دوغارون انتظار دارند که زمینه فعالیت مناسب تری نیز در بازارچه مرزی آن فراهم شود.

گمرک و پایانه دوغارون در خراسان رضوی نماد تحول اقتصادی است

تین نیوز | وزیر راه و شهرسازی، گمرک و پایانه مرزی دوغارون در خراسان رضوی را نماد فعالیت و حرکت در جهت پیشبرد تحول اقتصادی عنوان کرد.

عباس آخوندیˈ روز جمعه در حاشیه بازدید از گمرک و پایانه دوغارون در جمع خبرنگاران افزود: برای توسعه این گمرک برنامه ریزی خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: خراسان رضوی یکی از استان های مهم کشور در حوزه ترانزیت، کشاورزی و اقتصاد است و همسایگی و همجواری این استان با کشورهایی مانند افغانستان و ترکمنستان اهمیت آن را دوچندان می کند.
 
آخوندی گفت: توسعه صنعتی، کشاورزی و وجود آثار تاریخی فراوان و از همه مهمتر، مضجع نورانی و شریف امام هشتم(ع) ظرفیت های بالایی را برای جذب زائر، توریست و گردشگر در استان خراسان رضوی فراهم کرده است.
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام فعالان در گمرک و پایانه دوغارون انتظار دارند که زمینه فعالیت مناسب تری نیز در بازارچه مرزی آن فراهم شود.
 
وی خاطرنشان کرد: پایانه صادراتی یکی از مهمترین زیر ساخت های تخصصی حمل و نقل صادراتی است و و متمرکز نمودن خدمات صادراتی نظیر حمل و نقل،گمرک،بیمه،استاندارد، هزینه های پنهان را کاهش داده و فرآیند صادرات و ایجاد مزیت رقابتی برای تولیدات داخلی را تسهیل می کند.
 
آخوندی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه ترانزیت، امروز از مرز دوغارون بازدید شد و امکانات لازم در راستای توسعه گمرک و پایانه مرز این منطقه فراهم خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: مشکلات محور تربت جام به مشهد نیز بررسی شد که در مجموع اقدامات راهسازی در این محور بر اساس مشاهدات تاکنون پیشرفت مناسبی داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.