بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

نصب دوربین‌های نظارتی راهداری در محور «قم – گرمسار»

نصب دوربین‌های نظارتی راهداری در محور «قم – گرمسار»
|

تین نیوز | مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم از نصب دوربین‌های نظارتی راهداری در محور «قم – گرمسار» در جهت خدمت‌رسانی به مسافران و زائران خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم«اکبر سلیمانیان» با اشاره به این‌که طرح نوروزی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم از 25 اسفندماه آغاز و تا 20 فروردین‌ماه ادامه دارد، گفت: با بازگشایی و افزایش تردد مسافران در جاده «قم – گرمسار» این دوربین‌های نظارتی نصب شده است تا مدیریت راه‌ها به‌صورت آنلاین کنترل شود.
 
وی افزود: هم‌چنین نگهداری و رسیدگی به وضعیت جاده‌ی «قم – گرمسار» توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء انجام می‌شود.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: 16 دوربین نظارتی اداره‌کل راه و شهرسازی در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به استان قم نصب شده است.
 
سلیمانیان با اشاره به این‌که هشت اکیپ راهداری قم به‌صورت شبانه‌روزی در حال گشت‌زنی در جاده‌ها هستند، گفت: عوامل راهداری و اکیپ‌های امداد نوروزی ساماندهی شده‌اند و شبانه‌روز در حال گشت و ارائه‌ی خدمات لازم به مسافران هستند.
 
وی افزود: در این طرح 83 نفر از نیروهای راهداری قم به‌صورت آماده باش در حال خدمت‌رسانی هستند.
 
مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، ادامه داد: هم‌چنین 50 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین و نیمه‌سنگین، کار امدادرسانی به مسافران را برعهده دارند تا از بروز هر گونه اختلال در تردد وسایل نقلیه در سطح راه‌های استان و در شرایط وضعیت آب و هوایی را بر عهده دارند.
 
سلیمانیان از فعالیت هشت راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این راهدارخانه‌ها در راه‌های استان مستقر هستند تا علاوه‌بر نظارت مستمر بر وضعیت راه‌ها، در صورت ایجاد هرگونه مشکلی در رفت و آمد وسایل نقلیه ، وارد عمل شوند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.