بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

بازدید استاندار ایلام از فاز اول پروژه ۴ خطه ایلام - مهران

تین نیوز | استاندار ایلام به همراه معاون عمرانی از فاز اول پروژه 4 خطه ایلام – مهران بازدید كرد.
به گزارش روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی در این بازدید مهندس مروارید از نزدیك در جریان مراحل احداث این طرح قرار گرفت، مهندس مروارید اجرای این طرح در روند جابه جایی مسافرین به عتبات عالیات و حمل و نقل بار به كشور عراق را مهم دانست .
مدیر كل راه و شهرسازی استان در این بازدید گفت: فاز اول چهار خطه محور ایلام صالح آباد 10 كیلومتر می باشد  كه برای تكمیل آن 32 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است و هم اكنون 3  كیلومتر اولیه آن  با پیشرفت فیزیكی 20 درصد شامل 6 دهنه  پل و 1 دهنه پل زیر گذر رو گذر بوده كه  بحث تملك اراضی آن به پایان رسیده است و تا كنون حدود 8 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح هزینه شده است.
به گفته مهندس بهادری : این پروژه 1450000 متر مكعب خاكبرداری و 700000 هزار متر مكعب خاكریزی داشته كه تا كنون 126 هزار متر مكعب خاكبرداری و 46 هزار متر مكعب خاكریزی آن به انجام رسیده است.
مهندس بهادری از مزایای ایجاد این طرح به تسریع روند حمل و نقل به عتبات عالیات و استان خوزستان اشاره كرد و افزود : با اجرای فازهای مختلف این طرح در آینده علاوه بر كاهش زمان سفرو ایمنی بیشتر، استان ایلام را بیش از گذشته مورد توجه هم وطنان عزیز جهت سفر به عتبات عالیات قرار خواهد داد و این امر خود بستری برای توسعه استان در زمینه گردشگری و حمل و نقل خواهد بود. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.