بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
معاون وزیر آموزش و پرورش:

◄ آموزش، بدون وجود راه های ایمن بی فایده است / آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای همکاری در حوزه ایمنی راه

◄ آموزش، بدون وجود راه های ایمن بی فایده است / آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای همکاری در حوزه ایمنی راه

تین نیوز | معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه "تمامی نگاه ها به استاندارد و ایمنی سازی راه ها است" تصریح کرد: آموزش بدون وجود راه های ایمن   نیز کارساز نخواهد بود

به گزارش خبرنگار تین نیوز از مراسم گرامیداشت هفته جهانی ایمنی راه ها که امروز 20 اردیبهشت در مجتمع فرهنگی رضوان به همت جمعیت طرفداران ایمنی راه برگزار شد، حمیدرضا کفاش در این مراسم اظهار داشت: از وزارت راه بابت تشخیص اینکه " ارتقا سلامت جامعه در گرو آموزش کودکان است" تشکر می کنم.

وی افزود: در طرح تحول آموزش و پرورش کشور شش ساحت به ترتیب، تربیت بندی و سلامت، سیاسی، اجتماعی، علمی و اعتقادی تعریف شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: جمعیت طرفداران ایمنی راه  باید یک بار دیگر کتب جدید الانتشار تحصیلی را این بار با دید نقادانه نگاه کند. به طور حتم شاهد تفاوت های آن نسبت به گذشته خواهند شد.

کفاش با اشاره به درخواست نهادهای ذی ربط حوزه ایمنی راه مبنی بر تدوین دروس ایمنی در کتب تحصیلی تصریح کرد: به منابع رسمی دل نبندید، زیرا تحقیقات بیانگر تاثیر پذیری دانش آموزان از منابع غیر رسمی مانند مجلات و شبکه مجازی رشد است.

وی در ادامه بیان داشت: وزارت آموزش و پرورش  آمادگی برگزاری جلسات و همکاری از طریق برنامه ریزی جهت تشکیل برنامه و فوق برنامه با تمامی نهاد های فعال در حوزه ایمنی همانند سنوات گذشته با پلیس، آتش نشانی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی را دارد.

معاون وزیر آموزش و پروش در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نگاه ها معطوف به استاندارد و ایمن سازی راه هاست بدون وجود آن، آموزش نیز نمی تواند در این زمینه کارساز باشد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.