بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

محور دهلران به خوزستان پر ترافیک‌ترین جاده استان ایلام است

محور دهلران به خوزستان پر ترافیک‌ترین جاده استان ایلام است

تین نیوز | مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: محور دهلران خوزستان یکی از پر ترافیک‌ترین محور استان ایلام است.
 
محمد سلیمانی ظهر امروز در آیین راه‌اندازی پایگاه امداد نجات جاده‌ای در دشت عباس اظهار داشت: همزمان با هفته هلال احمر و با حضور مدیران جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسئولان محلی پایگاه امداد جاده‌ای دشت عباس در دهلران بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: خوشحالیم که در آیین بهره‌برداری از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای (بین شهری) شهدای فتح‌المبین دشت عباس در بخش موسیان شهرستان دهلران افزون بر مدیران جمعیت هلال احمر استان، فرماندار و امام جمعه دهلران و جمعی از مردم و امدادگران هلال احمر حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این پایگاه در زمینی به گستره یکهزار و 665 متر مربع و با زیربنای 550 متر مربع احداث شده است.

سلیمانی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 تصریح کرد: به‌دلیل مشکلات پیمانکار این پروژه مدتی معطل شد ولی با خلع ید پیمانکار و تعیین پیمانکار جدید عملیات اجرایی تسریع و امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم.

وی گفت: برای پایگاه امداد جاده‌ای دشت عباس در دهلران اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل تملک دارایی‌های هلال احمر مرکز هزینه شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت: با توجه به اهمیت محور ارتباطی دهلران به خوزستان دومین پایگاه امداد جاده‌ای استان در شهرستان دهلران و دشت عباس احداث شد.

وی با اشاره به ارایه خدمات در این پایگاه افزود: ارایه خدمات در حوزه حوادث جاده‌ای، اسکان اضطراری و درمان سرپایی در این پایگاه به هم‌نوعان است.

امام جمعه دهلران نیز در این آیین با اشاره به وسعت راه‌های شهرستان، حوادث جاده‌ای و سوابق وقوع زلزله در دهلران گفت: توجه به امکانات و تجهیزات هلال احمر در این شهرستان به‌طوری که خدمات در شهرستان و بدون مراجعه به استان انجام شود از مهمترین درخواست‌ها است.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی بر ضرورت تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای دشت عباس تاکید کرد و افزود: توجه به امکانات و خدمات امداد جاده‌ای از موضوعات مهمی است که باید مد نظر باشد.

بخشدار موسیان نیز در این آیین گفت: رسیدگی به مناطق محروم از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است و در این زمینه اقدامات عملی انجام می‌شود.

علی مجلسی بر ضرورت راه‌اندازی پایگاه خودرویی هلال احمر در  شرهانی تاکید کرد و افزود: با توجه به حجم تردد کاروان‌های راهیان‌نور و تردد مسافران و زایرین به شرهانی این یکی از درخواست‌هایی بوده که نیازمند توجه است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.