بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

شهروندان مشکلات حوزه حمل و نقل بار را به ۱۳۷ اطلاع دهند

تین نیوز | مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد گفت: شهروندان مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل بار درون‌شهری را به شماره 137 اطلاع داده و برای حل آن پیگیری کنند.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی 137 مشهد اظهار داشت: اعتقاد خاصی به مرکز 137 دارم زیرا دستگاه‌های اجرایی نیاز دارند نظر مخاطبانشان را قبل و بعد از اجرای یک پروژه و طرح بدانند.
 
وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا قبل از اجرای پروژه‌ها از مردم نظرخواهی می‌شود، اظهار کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف ممکن است برخی از اشکالات از دید مجری غافل بماند که مردم می‌توانند این اشکالات و ایرادات را دیده و منتقل کنند.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری مشهد با عنوان این مطلب که 137 در اصل پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی شهرداری است، ادامه داد: برقراری ارتباط دوسویه بین مردم و دستگاه‌ها، موجب اعتماد مردم به شهرداری می‌شود و این اعتماد موجب می‌شود تا مردم کمبودهای ما را بهتر درک کنند.
 
علوی‌مقدم عنوان کرد: پیشنهاد می‌دهم تا برای ارتباط فوری و انتقال آنلاین مشکلات همراه با مستنداتی مانند عکس و فیلم توسط مردم به مرکز 137، نرم‌افزاری برای موبایل‌ها طراحی شود.
 
وی افزود: گاهی شهروندان با مشاهده یک مشکل، قصد انعکاس آن را دارند اما بعدا به فراموشی سپرده می‌شود که با وجود نرم‌افزار شبیه شبکه‌های اجتماعی، امکان ارسال لحظه‌ای پیام‌های مردمی ایجاد می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار درون‌شهری و حومه شهرداری مشهد تصریح کرد: فعالیت‌های این سازمان در دو بخش تخصصی و عمومی است که مردم می‌توانند در بخش عمومی از جمله تخلفات شرکت‌ها و رانندگان حمل بار، اضافه بار، پیک‌های موتوری، جرثقیل‌ها، تانکرهای حمل آب و فاضلاب و دریافت کرایه اضافه و مزاحمت توقف برای شهروندان با مرکز 137 ارتباط برقرار نمایند و مشکل خود را پیگیری کنند.
 
علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که توسط مردم انعکاس و پیگیری شده است ساماندهی تانکرهای فاضلاب بود که با همکاری فرمانداری و سازمان حمل و نقل بار و همچنین یاری رسانه‌ها، این مورد به احداث توقفگاه این خودروها در منطقه پنج مشهد ختم شد، که در حال انجام است.
 
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند دریافت اضافه کرایه توسط ناوگان حمل و نقل بار را به شماره 137 اعلام کنند، گفت: در آینده‌ای نزدیک، تردد وسایل حمل و نقل بار در نقاط مختلف شهر، زمانبندی می‌شود تا از مزاحمت‌ها و آلودگی‌های آنها در شهر کاسته شود.
 
علوی‌مقدم اظهار کرد: تا اطلاع و تصویب قیمت‌های جدید توسط سازمان حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد، خودروهای و شرکت‌های این حوزه اجازه افزایش کرایه‌ها را ندارند و باید بر اساس قیمت‌های سال 92 عمل نمایند.
 
وی سن خودروهای حمل بار در مشهد را هفت تا 10 سال اعلام کرد و خواستار کمک دولت برای نوسازی این ناوگان شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.