بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

بروزرسانی شیوه های ساخت پروژه ها با آموزش مستمر

تین نیوز | معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بایست بروزرسانی شیوه های ساخت پروژه ها مورد توجه قرار گیرد که این امر نیازمند آموزش مستمر مهندسان و کارشناسان بر اساس دانش روز جهانی است.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، دکتر علی نورزاد در جلسه ای که با حضور مدیران و مجریان معاونت ساخت و توسعه آزادراهها برگزار شد، ضمن با اهمیت شمردن نقش توسعه آزادراهها در توسعه اقتصادی کشور، گفت: با توجه به تعدد طرح های آزادراهی بایست بر اساس الویت بندی، آزادراههای مهم و دارای الویت در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: مهمترین مسئله در ساخت و توسعه آزادراهها بحث سرمایه گذاری است که باید شیوه های جدید جذب سرمایه گذار به اجرا در آید تا توسعه آزادراهها در کشور شتاب بیشتری داشته باشد.
 
نورزاد با اشاره به نقش با اهمیت درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت در توسعه آزادراهها، گفت: بر اساس مصوبه ی دولت، درآمد حاصل از فروش اوراق مشارکت باید به پروژه های انتفاعی اختصاص یابد که انتظار می رود معاونت آزادراهها با برنامه ریزی لازم، منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت برای این بخش را جذب کند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی دقت در مطالعات و استفاده از مشاورین با پتانسیل و توان علمی کافی را شرط موفقیت دانست و گفت: کارشناسی های فنی و مطالعات گسترده در هنگام اجرای پروژه ها، امری است که بایست تقویت شود تا شاهد افزایش سرعت و بالارفتن کیفیت در اجرای پروژه ها باشیم. 
 
نورزاد ادامه داد: توجه به دستاوردهای علمی جهانی و استفاده از تکنولوژی های نوین و شیوه های جدید در ساخت پروژه ها امری است که به برابری کیفیت پروژه های راهسازی کشور با معیارهای جهانی کمک شایان توجهی خواهد کرد.
 
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه همچنین اصول اساسی کار را همدلی، همفکری و همراهی عنوان کرد که باعث تحقق اهداف و اجرایی شدن برنامه ها خواهد شد.  

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.