بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری به تین نیوز خبر داد:

◄ ایجاد بانک اطلاعاتی جامع مدارس حاشیه راه های کشور

◄ ایجاد بانک اطلاعاتی جامع مدارس حاشیه راه های کشور

تین نیوز | مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه "بانک اطلاعاتی جامع مدارس حاشیه راه های کشور ایجاد و قابل بهره برداری است" گفت: اولیت بندی ایمن سازی مدارس حاشیه جاده های کشور از سال آینده بر اساس این بانک اطلاعاتی انجام خواهد شد.

جواد هدایتی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز از تهیه بانک اطلاعاتی جامع مدارس حاشیه راه ها بر اساس، پلاک، محور، مقطع تحصیلی، تعداد دانش آموز، موقعیت مکانی بر اساس G.P.S و شاخص های دیگر خبر داد و گفت: این بانک اطلاعاتی با همکاری ادارات کل حمل و نقل و پایانه های استان های کشور پس از یک دهه تلاش در اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها تهیه شده است.

وی افزود: در این زمینه بیش از شش هزار مدرسه حاشیه راه های سراسر کشور همچون اصلی، فرعی و روستایی، بازدید و حتی اطلاعات ترافیکی و موقعیت سرزمینی در سامانه G.I.S سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ثبت شده است.

مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: مدارس حاشیه راه های کشور از سال آینده به منظور ایمن سازی با استفاده از این بانک اطلاعاتی، اولویت بندی خواهند شد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.