بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

جایگاه قابل توجه اصفهان در نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد سیستم های ITS

جایگاه قابل توجه اصفهان در نصب دوربین های کنترل سرعت و ایجاد سیستم های ITS

تین نیوز |  معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از حمل و نقل جاده ای استان اصفهان  بازدید کرد.
به دنبال سفریك روزه مهندس آدم نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران كل حوزه معاونت برنامه ریزی به استان اصفهان، وضعیت حمل و نقلی جاده ای این استان مورد بررسی قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان :در این بازدید ودر جلسه ای كه با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و مدیران كل حوزه معاونت برنامه ریزی ،مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ،معاونان ، رؤسای ادارات و كارشناسان به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشكلات حمل و نقل جاده ای استان اصفهان برگزار شد؛ مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضرین گفت : استان اصفهان توانسته رتبه اول را در تناژ کالای حمل شده، تعداد پایانه بار، تعداد پایانه مسافر وتعداد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی را به خود اختصاص دهد.
داریوش امانی با اشاره به این كه استان اصفهان در بخش حمل و نقل جاده ای با افزایش بهره وری در زمینه جا به جایی كالا كه بیش از 44 میلیون تن كالا در سال گذشته توسط ناوگان حمل و نقل عمومی و جاده ای این استان حمل  شده افزود: در زمینه ساماندهی و استقرار شركت های حمل و نقل در پایانه های بار و مسافر و نصب دوربین های كنترل سرعت و ایجاد سیستم های  itsو هوشمند كردن راهها توانسته از جایگاه ارزنده ای برخوردار گردد. 
  وی با بیان این كه محورهای مواصلاتی استان دارای 66 دستگاه تردد شماربرخط می باشدافزود: كلیه محورهای شریانی استان تا پایان سال مجهز به دستگاههای تردد شمار بر خط خواهد شد.
در ادامه مهندس آدم نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف مركز مدیریت راههارا بر اساس سه دیدگاه تولید دیتا ، انتقال دیتا و پردازش برخی از دیتاها و تجمیع آنها عنوان و تصریح كرد به مركزی جهت مدیریت تمام دیتاهای كنترل و ایمنی عبور و مرور در مكانی ثابت ودر كنار هم كه نیازاست ایجاد شود.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور با اشاره به این كه بیش از 50 هزار كیلومترراه اختصاص به استان اصفهان دارد تصریح كرد : استان اصفهان نیازمند تغییرات اساسی و فعالیت بیشتردر بحث حمل و نقل جاده ای می باشد.
آدم نژاد با بیان اینكه ساختمان اداری این اداره كل كاربری لازم را ندارد و نیازمند تغییراتی است خاطر نشان كرد از مسولان این اداره كل خواهان آن هستیم كه جهت خرید زمین اقدامات مورد نظر را فراهم آورندكه بتوانیم تا پایان نیمه اول سال كلنگ زنی برای ساخت ساختمان جدید را داشته باشیم.
در ادامه این سفر یك روزه معاون برنامه ریزی سازمان راهداری  به اصفهان ضمن دیدار با معاون  امور عمرانی استانداری از مجتمع خدماتی رفاهی مادر شاه در كیلومتر 30 محور اصفهان – تهران سمت راست كه تاماه آینده به بهره برداری می رسد بازدید به عمل آمد. 
  

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.