بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

گام بلند عمان برای توسعه شبکه حمل و نقل دریایی از طریق بندر صحار

گروه اسیاد جهت توسعه فعالیت های خود در بخش دریایی و بندری طی هفته های گذشته موافقت نامه ای را با شرکت کشتیرانی ژاپنی Suzue امضا نموده است.

تین نیوز

کشتی کانتینری Wadi Bani Khalid متعلق به شرکت کشتیرانی عمانی Asyad که بخشی از گروه ارائه کننده خدمات لجستیک «اسیاد» است در تاریخ ۱۶ فوریه با پهلوگیری در بندر عمانی صحار، حد فاصل مسقط (عمان) و دبی (امارات متحده عربی)، نخستین سرویس خود را بین کشورهای سنگاپور، مالزی و عمان انجام داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آسام تدبیر، این کشتی در ادامه مسیر به بنادر امارات متحده عربی و قطر عزیمت نموده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده، سرویس تعریف شده بین بنادر کشورهای یاد شده هر دو هفته یکبار به وسیله دو کشتی اختصاصی انجام خواهد شد.

بر اساس پیش بینی ها، میزان عملکرد سالانه این سرویس منظم حمل کانتینر ۱۰۰ هزار تی ای یو (واحد شمارش کانتینر) از سوی گروه اسیاد در نظر گرفته شده است.

این شرکت کشتیرانی اعلام نموده به انواع کانتینرهای یخچالی جهت حمل مواد غذایی و کالاهای فاسد شدنی مجهز است.

با استفاده از این سرویس منظم از سوی خط کشتیرانی اسیاد که در واقع نقش یکی از بازوهای حمل و نقل دریایی بندر صحار را ایفا خواهد کرد، تجار عمانی و سایر صاحبان کالا می توانند محمولات خود را از بنادر کشورهای مالزی، هند و سریلانکا به واسطه ترانزیت تایم کوتاهتر و نرخ رقابتی مناسبت تر به بندر صحار برسانند و از این بندر و مسیر تعریف شده فوق، جهت رساندن کالاهایشان به سایر نقاط دنیا استفاده نمایند.

علاوه بر این لازم به توضیح است گروه اسیاد جهت توسعه فعالیت های خود در بخش دریایی و بندری طی هفته های گذشته موافقت نامه ای را با شرکت کشتیرانی ژاپنی Suzue امضا نموده تا چشم اندازهای جدیدی برای همکاری و فرصت های تجاری متقایل ایجاد نماید و نیز راه حل های حمل و نقلی خود را برای دستیابی به بازارهای جهانی تقویت نماید.

گروه عمانی اسیاد مدیریت پنج بندر در کشور عمان را به عهده دارد و با در اختیار داشتن ۶۰ فروند انواع کشتی و شناور در ناوگان خود در حال ارتقای سطحش در میان اپراتورهای بندری منطقه و شرکت های کشتیرانی جهان میباشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.