بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

تمام اسکله های فاو تا پایان امسال تکمیل می شود

شرکت عمومی بنادر عراق اعلام کرد پروژه بندر فاو پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته است و تمام اسکله های آن تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

تمام اسکله های فاو تا پایان امسال تکمیل می شود
تین نیوز

شرکت عمومی بنادر عراق اعلام کرد پروژه بندر فاو پیشرفت بسیار قابل ملاحظه ای داشته است و تمام اسکله های آن تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز،  شرکت عمومی بنادر عراق از تکمیل 94 درصدی اسکله های پروژه بزرگ فاو خبر داد و اعلام کرد تمام اسکله های این پروژه تا پایان امسال تحویل خواهند شد و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 فرحان الفرطوسی مدیر کل شرکت عمومی بنادر عراق اعلام کرد: تونل زیر آبی بندر فاو ظرف چهار روز آینده تکمیل خواهد شد و محوطه ای هم که برای کانتینرها در نظر گرفته شده است تا پایان امسال تکمیل خواهد شد و راه های مواصلاتی و داخلی بندر فاو نیز تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: اسکله های چهار گانه بندر فاو تکمیل شده اند و پیاده روهای این طرح نیز در حال سنگ فرش شدن است و اتصال اسکله ها به محوطه کانتینرها نیز از طریق پل انجام خواهد شد.

مدیر کل شرکت عمومی بنادر عراق تاکید کرد: تقریبا حدود 94 درصد کارهای اسکله فاو تمام شده است و این اسکله در ماه اکتبر امسال به بهره برداری خواهد رسید ضمن آنکه کارهای محوطه کانتینری نیز حدود 75 درصد پیشرفت داشته و کار روکش کاری لایه اول 41 کیلومتر از 51 کیلومتر راه مواصلاتی فاو – ام قصر انجام شده است.

الفرطوسی خاطر نشان کرد: ما به نخست وزیر عراق قول داده ایم که روکش کاری ها تا ماه نوامبر پایان یابد چرا که این طرح از اهمیت زیادی برخوردار است و نخستین بخش از پروژه راه توسعه به شمار می آید. در همین حال میزان دستاوردها و تکمیل پل ها به 80 درصد رسیده و پل های اول و دوم هم به سرعت در حال تکمیل مراحل پیشرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.