بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

پورت دیجیتال، راهکاری برای بنادر دیجیتالی و هوشمند

استراتژی جدید به منظور دیجیتالی کردن و تسریع عملیات بندری در برمن در نظر گرفته شده است.

پورت دیجیتال، راهکاری برای بنادر دیجیتالی و هوشمند
تین نیوز

استراتژی جدید به منظور دیجیتالی کردن و تسریع عملیات بندری در برمن در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرنیوز، استراتژی برمن برای آینده بنادر تا سقف پنج میلیون یورو در بودجه فدرال حمایت خواهد شد. براساس اعلام  اداره بنادر، با حمایت فدرال، مفهوم بنادر دیجیتالی و هوشمند در برمن به زودی قابل اجرا خواهد بود.

سناتور کریستینا وگت گفت: این امر گام مهمی برای تضمین رقابت بلندمدت بنادر و تبدیل برمن به عنوان پیشگام راه حل های بندری هوشمند است.

این استراتژی از میان ۵۰۰ برنامه در سراسر کشور، به عنوان یکی از ۲۰ طرح منتخب برای دریافت حمایت مالی از وزارت تحقیقات فدرال، انتخاب شد. پروژه های برمن قرار است تا پنج میلیون یورو در چهار سال آینده بودجه دریافت کنند. مذاکرات اولیه، در پایان ماه ژوئن انجام شود و اختصاص بودجه به طور رسمی از ابتدای سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

استراتژی “Smartport” برمن در ماه مارس راه اندازی شد. در این میان، توسعه بیشتر آن، یک پلت فرم ارتباطی موجود را پیش بینی می کند که از طریق آن شرکت های بندری می توانند اطلاعات را مبادله کنند. این برنامه همچنین شامل کاربردهای احتمالی هوش مصنوعی است که می تواند برای ردیابی کانتینرها مورد استفاده قرار گیرد. بیش از 70 شرکت، مقامات و نهادهای علمی در این استراتژی مشارکت دارند. اداره بنادر مسئول است و Bremenports مسئول توسعه آن می باشد.

برمن از مهم ترین بنادر اروپاست. کشتی های کانتینری، حمل ونقل خودرو و کشتی های کروز در برمرهاون مدیریت می شوند. بنادر در شهر برمن در زمینه بارهای عمومی مانند فولاد و محموله های فله مانند زغال سنگ تخصص دارند. در سال ۲۰۲۳، آنها در مقایسه با سال قبل، هندلینگ نزولی را ثبت کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.