بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

فروش قطارهای جدید چینی به مالزی

شرکت چینی CRRC (سی ار را سی ) که سازنده ماشین های ریلی و لوکوموتیو است، قطارهای بین شهری جدیدی را به مالزی معرفی کرد.

فروش قطارهای جدید چینی به مالزی
تین نیوز

شرکت چینی CRRC (سی ار را سی ) که سازنده ماشین های ریلی و لوکوموتیو است، قطارهای بین شهری جدیدی را به مالزی معرفی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل وی ساپلای، بتازگی اولین قطار از این سری در کارخانه این شرکت در ژوژو به وزارت حمل و نقل این مالزی تحویل داده شد.

این قطار برقی شش واگنی ETS3 (کلاس ۹۴) با گیج ۱۰۰۰ میلی متری، قادر به شتاب گیری تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بوده و می تواند ۳۱۲ مسافر را در خود جای دهد.

از این این تعداد ۳۶ صندلی در کلاس اکونومیک ( تجاری) قرار دارند.این قطارهای جدید مجهز به فناوری های پیشرفته از جمله سیستم تشخیص هوشمند و کمک راننده است.

همچینین مطابق با استانداردهای مدرن مقاومت در برابر ضربه و ایمنی در برابر آتش طراحی شده است .قابل ذکر است که ظرفیت باتری ۶۴۰ Ah این قطار می تواند سیستم های حیاتی قطار را در صورت قطع برق اصلی یا شرایط اضطراری، به مدت دو ساعت پشتیبانی کند.

قرارداد تامین قطار در سال ۲۰۲۰ منعقد شد و طبق شرایط آن، دو قطار اول باید در چین ساخته شوند و هشت قطار باقی مانده باید در کارخانه CRRC در شهر باتو گادجه مالزی مونتاژ شوند.بر این اساس، آخرین قطار قرار است در آگوست ۲۰۲۵ تحویل شود.

این اولین بار نیست که CRRC با مالزی همکاری می کند، بلکه این شرکت چینی بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰، ۵۷ قطار برقی و ۱۳ قطار دیزلی را به این کشور عرضه کرده است.

علاوه بر این، CRRC در حال اجرای پروژه تراموا هیدروژنیART روی چرخ، برای شهر کوچینگ است.این راه حل های جدید فناوری با هدف بهبود زیرساخت های حمل و نقل مالزی، افزایش راحتی و ایمنی مسافران و کاهش بار زیست محیطی درنظر گرفته شده است.

طراحی و ساخت قطارها با استفاده از آخرین فناوری انجام شده و به گفته کارشناسان سطح بالای مهندسی چین و تعهد به توسعه پایدار سیستم های حمل و نقل را نشان می دهد.مسئولان CRRC تاکید دارند که این شرکت با ارائه راه حل های نوآورانه و با کیفیت بالا به تقویت جایگاه خود در بازار حمل و نقل ریلی بین المللی ادامه می دهد.

معرفی نسل جدید قطارها در مالزی گامی قابل توجه در توسعه شبکه حمل و نقل این کشور و ارتقای کیفیت خدمات به مسافران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.