بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

تصویب پروتکل بارنامه الکترونیکی در حمل و نقل جاده ای توسط ایتالیا

بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای، ایتالیا پروتکل e-CMR را تصویب کرد که امکان ارسال بارنامه های کاملاً دیجیتالی را در حمل و نقل جاده ای بین المللی فراهم می کند.

تصویب پروتکل بارنامه الکترونیکی در حمل و نقل جاده ای توسط ایتالیا
تین نیوز

بر اساس گزارش اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای، ایتالیا پروتکل e-CMR را تصویب کرد که امکان ارسال بارنامه های کاملاً دیجیتالی را در حمل و نقل جاده ای بین المللی فراهم می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابرتیوز، همگام با تصویب پروتکل بارنامه الکترونیکی در حمل و نقل جاده ای توسط ایتالیا، باعث افزایش کارایی و ایمنی حمل و نقل، کاهش هزینه ها می شود و شفافیت و امنیت را بهبود می بخشد. شرکت های لجستیک ایتالیایی از ارائه خدمات کارآمدتر بهره مند خواهند شد.

طبق اعلام اتحادیه بین المللی حمل ونقل جاده ای (IRU)، ایتالیا رسماً پروتکل بارنامه الکترونیکی (e-CMR) و گسترش دیجیتالی کنوانسیون CMR سازمان ملل برای حمل ونقل بین المللی کالاهای جاده ای را تصویب کرده است. پروتکل e-CMR که هفته گذشته در ایتالیا اجرایی شد، یک چارچوب قانونی برای حمل و نقل کالاهای کاملاً بدون کاغذ از طریق جاده ایجاد می کند.

انتظار می رود که گذار از بارنامه های کاغذی به بارنامه های کاملاً دیجیتالی، کارایی و ایمنی حمل و نقل کالا را در داخل ایتالیا و کشورهای همسایه افزایش دهد. پذیرش e-CMR با هدف تسهیل عملیات، کاهش هزینه های رسیدگی، حذف تأخیرهای اداری و صورت حساب و به حداقل رساندن اختلافات در محل های تحویل است. یکی از مزایای کلیدی e-CMR بهبود شفافیت و امنیت در سراسر زنجیره لجستیک است.

اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) در بیانیه ای اعلام کرد: این پروتکل، جمع آوری داده های دقیق تر را تسهیل می کند، دسترسی بلادرنگ به اطلاعات تحویل و تحویل محموله را امکان پذیر ساخته و در نتیجه ردیابی بهتر کالاها را تضمین می کند.

به شرکت های لجستیک ایتالیایی این امکان را می دهد خدمات کارآمدتر و رقابتی تری را به مشتریان داخلی و بین المللی ارائه دهند. اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای تأکید کرد که اجرای e-CMR با تلاش های گسترده تر برای مدرن سازی و دیجیتالی کردن بخش لجستیک و تقویت نوآوری همسو است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.