بازدید سایت : ۲۲۵۶۷

انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران عضو جدید اتحادیه جهانی IRU شد

در خبری تازه، اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) اعلام کرد که انجمن سراسری شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران (ITCAI) به عنوان جدیدترین عضو به این اتحادیه پیوسته است.

انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران عضو جدید اتحادیه جهانی IRU شد
تین نیوز

در خبری تازه، اتحادیه بین المللی حمل و نقل جاده ای (IRU) اعلام کرد که انجمن سراسری شرکت های حمل ونقل بین المللی ایران (ITCAI) به عنوان جدیدترین عضو به این اتحادیه پیوسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صنعت حمل و نقل، این انجمن با هدف تسهیل حمل و نقل و ترانزیت در کریدورهای بین المللی که از ایران عبور می کنند، نقشی کلیدی ایفا می کند.

اهمیت پیوستن ITCAI به IRU

پیوستن ITCAI به IRU به معنای تقویت تلاش ها برای رسمی سازی بخش حمل ونقل جاده ای ایران و ارتقاء صلاحیت های حرفه ای در این حوزه است. این انجمن با همکاری نزدیک با وزارت راه و شهرسازی ایران و سایر مراجع مرتبط، در بهبود فرآیندهای صدور مجوزهای جاده ای و ویزای رانندگان حرفه ای و همچنین رفع چالش های عبور از مرزها، نقش بسزایی دارد.

واکنش ها به این عضویت

امبرتو دی پِرتو، دبیرکل IRU، از این عضویت ابراز خوشحالی کرد و گفت: «پیوستن ITCAI به IRU فرصت های جدیدی برای بخش حمل ونقل جاده ای بین المللی فراهم می آورد. تجربه چندین دهه ای ITCAI در تسهیل ترانزیت و عبور از مرزها، باعث روان تر شدن کریدورهای حمل ونقل خواهد شد که این امر به تجارت سریع تر، ارزان تر و پایدارتر در سطح منطقه و جهان منجر می شود.»

بهنام فرامرزیان، دبیرکل ITCAI نیز در این باره اظهار داشت: «پیوستن به IRU برای ما فرصتی است تا تلاش های خود را در دو زمینه حیاتی تقویت کنیم. اول، بهبود خدمات ترانزیت و TIR در کریدورهای بین المللی عبوری از ایران با هماهنگ سازی فرآیندهای مرزی، و دوم، ارتقاء حرفه ای سازی بخش حمل ونقل جاده ای با همکاری آکادمی IRU.»

ITCAI که از سال ۱۹۶۹ فعالیت می کند، با بیش از ۶۸۰ عضو فعال از بخش های مختلف صنعت حمل و نقل ایران، به عنوان یک نیروی مهم در بهبود زیرساخت ها و فرآیندهای حمل ونقل کشور شناخته می شود. این عضویت می تواند فرصتی طلایی برای ایران در جهت بهره برداری بهتر از موقعیت استراتژیک خود در کریدورهای بین المللی و افزایش تعاملات تجاری جهانی باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.