بازدید سایت : ۲۹۸۸۱

نگاهی به حضور امشب ظریف در تلویزیون

گویا زمینه مهیا شده و قرار بر این است که رئیس شورای راهبری انتقال دولت چهاردهم امشب در تلویزیون حضور یابد.

نگاهی به حضور امشب ظریف در تلویزیون
تین نیوز

یک روز پس از اظهارات ظریف مبنی بر ملاحظات صداوسیما در زمینه اطلاع رسانی فرآیند انتخاب وزرا، با اعلام رییس صدا و سیما، گویا زمینه مهیا شده و قرار بر این است که رئیس شورای راهبری انتقال دولت چهاردهم امشب در تلویزیون حضور یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف سه شنبه ۲۶ تیرماه بود که با انتشار چارت انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم، اعلام کرد: بنا داشتیم روند بررسی و پیشنهاد اعضای هیات دولت را هر روز به صورت شفاف به مردم دلاور و هوشمند ایران گزارش دهیم. اما افسوس که کوشش ما برای رفع ملاحظات سازمان صداوسیما تا کنون ناکام مانده و لذا ناگزیریم که اطلاع رسانی را با تاخیر از طریق فضای مجازی انجام دهیم. از این تأخیر ناخواسته که باعث گرم شدن بازار شایعات و خبرسازی ها شده است، پوزش می خواهم.

با این حال بعد از گذشت یک روز از این اظهارات، پیمان جبلی، رییس صدا و سیما از حضور محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری انتقال دولت در رسانه ملی برای ارائه توضیحات در زمینه فرایند انتخاب وزرا خبر داده است.

جبلی در واکنش به اینکه ستاد انتخاباتی رئیس جمهوری منتخب اعلام کرده همکاری لازم از سوی صداوسیما در زمینه اطلاع رسانی فرایند انتخاب وزرا انجام نشده است، با رد این موضوع تاکید کرده است که این همکاری کامل است و رئیس شورای راهبری انتقال دولت چهاردهم نیز امشب دعوت شده و توضیح خواهد داد.

صداوسیما هنوز برنامه ای را که قرار است محمدجواد ظریف امشب در آن حاضر شود  اعلام نکرده است اما پیش بینی ها حاکی از آن است که او در «گفت و گوی ویژه خبری» حضور خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.