بازدید سایت : ۶۴۱۱۲

کابینه متشکل از همه گرایش های فکری خواهد بود

همه ایران باید در دولت با گرایش ها و نگاه های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه متشکل از همه گرایش های فکری خواهد بود.

کابینه متشکل از همه گرایش های فکری خواهد بود
تین نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: همه ایران باید در دولت با گرایش ها و نگاه های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه متشکل از همه گرایش های فکری خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمد جعفر قائم پناه درباره اولویت های معاونت اجرایی ریاست جمهوری، اظهار داشت: اولویت ما نگاهی است که آقای پزشکیان دارد. دولت ما دولت وفاق ملی و انسجام با رویکردهای جدید و خردمندانه و استفاده از دانشمندان و نخبگان در اداره امور کشور است.

قائم پناه تصریح کرد: همان طور که در ابلاغ آقای پزشکیان آمده است، نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی با نگاه به چشم انداز، سیاست های کلی و قانون برنامه، وظایف خود را انجام می دهد.
 
وی گفت: نگاه ما به همه مردم در سراسر کشور یکسان است و ایران را برای همه می خواهیم. همه ایران باید در دولت با گرایش ها و نگاه های مختلف، نقش داشته باشند. کابینه دولت  متشکل از همه گرایش های فکری خواهد بود. ما باید ۸۵ میلیون ایرانی با نگاه ها، قومیت ها، فرهنگ ها و مناطق مختلف را نمایندگی کنیم.
 
قائم پناه اظهار داشت: در نهاد ریاست جمهوری، قطعا نیاز است که اساس کار را بر رضایت مندی بگذاریم. بر اساس سیاست های کلی، حفظ کرامت انسان ها و احترام به حقوق مردم، اهمیت دارد. ما باید در اجرای برنامه ها، مردم را ارباب خود بدانیم، یعنی افرادی که به دستگاه های دولتی مراجعه می کنند، اربابان ما هستند و کارگزاران باید آنان را تکریم و احترام کنند؛ همه تلاش ما باید این باشد که دولت جمهوری اسلامی ایران، دولتی عزتمند و پرافتخار باشد تا عزت رهبری و نظام را حفظ کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.