بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

معاونان وزرا از بین جوانان و زنان انتخاب می‌ شوند‌

به همه وزرای پیشنهادی تکلیف کردم که معاونان وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شود و هزینه اشتباه و خطای احتمالی جوانان هم برعهده ما قرار دارد.

معاونان وزرا از بین جوانان و زنان انتخاب می‌ شوند‌
تین نیوز

 معاون اول رئیس جمهور در دیدار هیئت رئیسه جبهه اصلاحات و در واکنش به طرح مطالبه عمومی از زبان اعضای این جبهه گفت: جبهه اصلاحات با توجه به ظرفیتی که در اختبار دارد، تلاش کند شکاف بین نسلی ایجادشده را ترمیم کند.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا عارف افزود: به همه وزرای پیشنهادی تکلیف کردم که معاونان وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شود و هزینه اشتباه و خطای احتمالی جوانان هم برعهده ما قرار دارد.

وی تاکید کرد: اینکه در مقطعی گفته می شد دولت مسئولیت دارد، ولی اختیار ندارد؛ قابل پذیرش نیست. دولت هم اختیار دارد و هم اقتدار و طرح اینگونه مباحث باعث سوءاستفاده عده ای می شود که احیانا به دنبال موفقیت دولت نیستند.

او با بیان این که راهبرد دولت وفاق ملی تعامل با همه جریانات سیاسی است، ادامه داد: به دنبال خالی کردن دل مردم نیستیم که بگوییم دولت چه میزان بدهی انباشته شده دارد؛ چراکه راهبرد ما امیدبخشی همراه با تحقق به مطالبات به حق مردم است.

عارف گفت: یکی از وظایفم این است که دکتر پزشکیان در آرامش امور کشور را مدیریت کند و اجازه ندهم مسائل حاشیه ای ذهن ایشان را درگیر کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: شبکه های اجتماعی
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.