بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

◄ ترامپ: از کامالا زیباتر هستم!

نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا گفت که از رقیب دموکرات خود بسیار زیباتر است. او ادامه داد کامالا نامزدی را از بایدن دزدید!

ترامپ: از کامالا زیباتر هستم!
تین نیوز

نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا گفت که از رقیب دموکرات خود بسیار زیباتر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از القدس العربی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین و نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته –شنبه- در یک تجمع انتخاباتی در شهر «ویلکس بار» واقع در ایالت پنسیلوانیا گفت که او از «کاملا هریس»، معاون رئیس جمهور این کشور بسیار زیباتر است.

ترامپ افزود: «من می گویم که از او زیباتر هستم».

وی گفت که در اظهار نظری شنیده است هریس نسبت به ترامپ برتری دارد زیرا او زنی بسیار زیباست.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر تاکید کرد: «من از کاملا زیباتر هستم».

وی افزود: «نه، من این را قبول ندارم. شخص هریس گفت که قبلا چنین چیزی را نشنیده است. آنها گفتند بزرگترین امتیاز او این است که یک زن زیباست. هرگز این را باور ندارم. من از او زیباتر هستم».

وی پیش تر نیز نژاد هریس را زیر سوال برده و گفته بود که «من تا چند سال پیش نمی دانستم که او سیاهپوست است، زمانی به یک سیاه تبدیل شد و حالا می خواهد به عنوان یک سیاهپوست شناخته شود. بنابراین نمی دانم آیا او هندی است یا سیاهپوست؟

مادر هریس هندی و پدر او سیاهپوست بود. او اولین آمریکایی سیاهپوست و آسیایی تبار است که به معاونت ریاست جمهوری آمریکا رسیده است.

به نقل از نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد کنونی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با حمله نژادپرستانه به کامالا هریس، معاون رئیس جمهور کنونی و نامزد دموکرات ها در انتخابات ماه نوامبر، تاخت.

پس از کناره گیری جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نامزدی دموکرات ها، مبارزات انتخاباتی ترامپ با هریس به صحنه حملات شخصی رئیس جمهور سابق به معاون بایدن بدل شده است.

ترامپ در گردهمایی انتخاباتی خود گفت: کامالا دیروز به اصطلاح طرح اقتصادی اش را ارائه کرد. او گفته که می خواهد هزینه مواد غذایی و مسکن را در نخستین روز ریاست جمهوری اش کاهش دهد. اما اگر اشتباه نکنم روز نخست برای هریس سه سال و نیم پیش بود!

وی افزود: درست از روز ادای سوگند، بلافاصله قیمت ها را پایین می آورم و یک بار دیگر آمریکا را توانمند خواهیم کرد.

در آستانه کنگره ملی دموکرات ها، ترامپ این سوال را مطرح کرد که «هریس چرا به کنگره می رود؟» و بار دیگر مدعی شد که هریس آرای کافی برای نامزدی دموکرات ها کسب نکرده است.

ترامپ بار دیگر مدعی شد: هریس نامزدی را بایدن ربود و رئیس جمهور آمریکا خشمگین است و از هریس نفرت دارد. این مصداق سرنگونی یک رئیس جمهور بود.

وی همچنین با اشاره به مناظرات انتخاباتی با هریس گفت که او نسبت به بایدن «رقیب ساده تری است.»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.