بازدید سایت : ۴۳۳۴۳

پایان اولین سفر رسمی، زیارتی رئیس دولت چهاردهم

رئیس جمهور که صبح سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ به مشهد سفر کرده بود پس از شرکت در چند مراسم عزاداری و دیدار با فعالان ساسی و اقتصادی و تولیت آستان قدس رضوی به تهران بازگشت.

پایان اولین سفر رسمی، زیارتی رئیس دولت چهاردهم
تین نیوز |

رئیس جمهور که صبح سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ به مشهد سفر کرده بود پس از شرکت در چند مراسم عزاداری و دیدار با فعالان ساسی و اقتصادی و تولیت آستان قدس رضوی به تهران بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در  اولین بخش از سفر رسمی خود  به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران در آستانه شهادت امام رضا (ع) در میان زائرانی که برای حضور در آیین های سوگواری سالروز شهادت امام رئوف، با پای پیاده در مسیر نیشابور به مشهد، عازم حرم مطهر رضوی بودند، حضور یافت.

پزشکیان: در بسیاری از قسمت ها باید جراحی داشته باشیم/به هر قیمتی هر کاری را نمی کنیم

 

رئیس جمهور سپس در جمع فعالان اقتصادی استان خراسان رضوی حاضر شد و ضمن شنیدن سخنان ایشان با آن ها گفت وگو و تاکید کرد: ما هر مداخله ای بخواهیم داشته باشیم باید اقشار آسیب پذیر را ببینیم و اجازه ندهیم زیر چرخ های توسعه له شوند. اجازه نمی دهیم مداخلات ما مردم و اقشار آسیب پذیر را با بحران مواجه کند.

رئیس جمهور هم چنین به شکل سرزده در  جمع عزاداران هیئت تبریزی های مشهدالرضا  حضور یافت و همراه آنان به سوگواری برای امام رئوف و خاندان اهل بیت عصمت و طهارت پرداخت.

پزشکیان در  آیین خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع)  هم شرکت کرد.

اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم

مسعود پزشکیان رئیس جمهور بعد از ظهر سه شنبه در ادامه برنامه های سفر به مشهدالرضا (ع)، در دیدار جمعی از فعالان سیاسی استان خراسان رضوی، گفت: اصلاح را از خودمان آغاز کنیم و اگر در معرض انتخابی بودیم که شایسته آن نبودیم، کنار بکشیم.

وی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع)، با اشاره به دغدغه ها و مطالبات مطرح شده در این نشست از سوی حاضران، با بیان اینکه بنده اگر چه در جایگاه ریاست جمهوری اما یکی از شما هستم و توان معجزه ندارم، تصریح کرد: فقط در صورتی که همه دست در دست هم دهیم می توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

تلاش دولت جلب رضایت مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت است

رئیس جمهور در دیدار تولیت آستان قدس رضوی هم گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

وی با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، عنوان کرد: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

مسعود پزشکیان صبح چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۳ با استقبال محمدباقر قالیباف در محل جامعه الحسین رزمندگان اسلام مشهدالرضا حضور یافت و همراه با  عزاداران هیئت آل یاسین  در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) شرکت کرد.

رئیس جمهور در پایان برنامه های سفر به مشهدالرضا، در  محل موکب حضرت نجمه خاتون  که به همت جمعی از دختران دهه هشتادی اداره می شود، حضور یافت و ضمن آشنایی با فعالیت های این دختران با زنان و دختران زائری که به منظور شرکت در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) به این شهر سفر کرده و در این محل اقامت داشتند، دیدار و گفت وگو کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.