بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

حمله روزنامه اصولگرا به محتوای اکانت توییتری پزشکیان/ پاس گل به اسرائیل بود

ادمین اکانت رئیس جمهور در شبکه ایکس با تحریف سخنان پزشکیان، کلامی غیرواقعی و مخالف حمایت ایران از محور مقاومت را به او نسبت داد.

حمله روزنامه اصولگرا به محتوای اکانت توییتری پزشکیان/ پاس گل به اسرائیل بود
تین نیوز |

ادمین اکانت رئیس جمهور در شبکه ایکس با تحریف سخنان پزشکیان، کلامی غیرواقعی و مخالف حمایت ایران از محور مقاومت را به او نسبت داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، روزنامه جوان نوشت: این اتفاق باید سبب شود تا رئیس جمهور دقت نظر و سخت گیری بیشتری در مورد انتخاب اعضای تیم رسانه ای خود و نظارت بر آن ها به خرج دهد. 
روز گذشته توییتی در صفحه مجازی رئیس جمهور مسعود پزشکیان منتشر شد که باعث دلخوری و گلایه فعالان مجازی فلسطینی و البته خشنودی صهیونیست ها شد. در حالی که نگارش چنین توییتی با تعجب اهل سیاست روبه رو شده بود و البته محتوای آن متناقض با مواضع قبلی پزشکیان در مورد فلسطین بود، روشن شد که جمله توییت عبارتی تقطیع شده از سخنرانی رئیس جمهور است که با کمک تقطیع و هشتک بی ربط تلاش شده موضعی غیر آنچه مدنظر پزشکیان است بیان شود!

در توییت مذکور آمده بود: «قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم و برای ایران به کار گرفته شود.» عبارت «برای ایران» هم به شکل هشتک در این توییت آورده شده بود. 

اما ببینیم بیان اصلی این بخش در سخنان پزشکیان چگونه بوده و سطح تحریف ادمین اکانت چقدر است. چه آنکه سخنان پزشکیان اتفاقاً در حمایت از مردم مظلوم غزه است. در منابع رسمی و خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا، سخنان پزشکیان این گونه آمده است: «پزشکیان با تأکید بر اینکه قدرت و توان نظامی باید در جهت خدمت به مردم به کار گرفته شود، نه برای کشتن زنان و کودکان مظلوم و بی گناه، خاطرنشان کرد: آن هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند به خاطر سوءرفتار یک حکومت با چند شهروند، زمین و زمان را به هم می ریزند، اما در مقابل چشمشان زنان، کودکان و بیمارستان ها در غزه را بمباران می کنند، اما صدایی از آن ها بلند نمی شود و در نهایت وقاحت باز هم در پشت تریبون ها دم از حقوق بشر می زنند که بسیار شرم آور است. اگر ما امروز این توان دفاعی را نداشتیم، این جنایتکاران بی شرمانه و بی رحمانه همین جنایات را علیه مردم ما مرتکب می شدند...».

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.