بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف تا دو روز آتی به رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود

گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف تا دو روز آتی به رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود

تین نیوز | رئیس سازمان بازرسی گفت: گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف تا دو روز آتی به رئیس قوه قضائیه ارسال می‌شود.
 
ناصر سراج در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در مورد پرونده کارت‌های معافیت بازیکنان فوتبال که برخی از آنان دارای ابهام است، گفت: در حال بررسی هستیم و دیروز هم جلسه‌ای با مسئولان ورزش داشتیم که اطلاعات آن محرمانه است.
 
وی در مورد انتخاب هاشمی به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی که فردی دو شغله محسوب می‌شود، گفت: حتما لازم نیست که نماینده سازمان بازرسی در انتخابات حضور داشته باشد ما نظرات خود را اعلام می‌کنیم و اگر خلاف قانون باشد، بررسی می‌شود.
 
وی در خصوص پرونده‌های وکیل 32 میلیاردی و گزارش سقوط هواپیمای آنتونوف گفت: طی امروز یا فردا گزارشی که کامل شده است به دست رئیس قوه قضائیه می‌رسد، پرونده آن وکیل هم در دادسرا است و به احتمال قوی به جاهای خوبی خواهیم رسید.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حساس نشو

    رئیس محترم سازمان بازرسی اولا تا جائی که ما اطلاع داریم سازمان هواپیمائی کشوری با هزار بدبختی به مصداق همسایه ها یاری کنید … بالاخره بیستم آبان ماه گزارش مقدماتی سانحه را به وزارت راه و دادسرای جنائی(مسئول رسیدگی به پرونده) داده بعد با احتساب سه روز دیگر ایشان یعنی ۱۰ روزه کار تمام شده است ضمن اینکه تازه این گزارش شامل Findings میباشد و نظریه قطعی نیست پس چگونه؟ بعد حالا که ایشان به موضوع دو شغله ها می پردازند یک سری هم به شرکت فرودگاه های کشور بزنند چون برخی افراد هم عضو هیئت مدیره اند و هم … بعد ایشان اینجا هم تذکر داده اند ضمنا جناب هاشمی بنظر جاهای دیگری هم مثل هیئت مرکزی گزینش وزارت راه هم هستند این شامل این مصداق نیست؟؟